بروزرسان اندروید 11 به نوکیا 5.4 رسید

بروزرسان اندروید 11 به نوکیا 5.4 رسید

به‌روزرسانی اندروید 11 برای اسمارت‌فون نوکیا 5.3 در اوایل ماه آگوست منتشر شد. گوشی نوکیا 3.4 نیز به فاصله چند هفته بعد این به‌روزرسانی را دریافت کرد. در ادامه مدل پایین‌رده نوکیا 2.4 نیز در اوایل ماه آوریل به اندروید 11 آپدیت شد. با این‌حال از انتشار اندروید 11 برای اسمارت‌فون نوکیا 5.4 خبری نبود. اما اکنون کاربران این هندست بالاخره گزارش دادند که انتشار نرم‌افزار جدید با شماره ورژن V2.120 به‌صورت OTA آغاز شده است.

آپدیت جدید 1.77 گیگابایت حجم داشته و از امکاناتی نظیر حباب‌های چت، مجوزهای یکبار مصرف و به‌روزرسانی‌های اکوسیستم گوگل پلی به منظور ارتقاء امنیت و حریم خصوصی کاربران برخوردار است. همچنین پچ امنیتی سیستم‌عامل از ماه ژوئن به آگوست 2021 ارتقاء یافته است.

بر اساس جدول زمانی رسمی پیش‌تر منتشر شده در اوایل ماه مه قرار بود به‌روزرسانی اندروید 11 برای نوکیا 5.4، نوکیا 3.4 و نوکیا 5.3 در 3 ماهه دوم سال 2021 منتشر شود. بدیهی است که فرآیند عرضه به‌روزرسانی با تاخیر مواجه شده است؛ زیرا اکنون در اواخر 3 ماهه سوم سال جاری میلادی قرار داریم. با این‌حال دیر رسیدن کماکان بهتر از هرگز نرسیدن است!

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.