با اپلیکیشن ورزش درمانی همراه شوید

با اپلیکیشن ورزش درمانی همراه شوید

بدون شک شما هم دردهایی مثل درد کمر، گردن، زانو و‌… را در طول روز به سبب شغل های امروزی بخصوص شغل هایی که تحرک کمی دارند را تجربه می‌کنید و احتمالا  اولین راه‌حلی که در این هنگام  به ذهنتان می رسد استفاده از قرص‌های مسکن باشد.

اما از این پس  بهتر است که مسکن را کنار بگذارید و با اپلیکیشن ورزش درمانی همگام شوید. در این برنامه شما به لیستی از ورزش‌ها دسترسی دارید که هر کدام مخصوص به یک ناحیه از بدن هستند و می‌توانید با انجام آن‌ها، خستگی خود را به در کرده یا درد آن ناحیه را تسکین دهید.

نکته‌ای که باید به آن توجه کنید این است که این برنامه لزوما محدود به افرادی نیست که درد یا مشکلی دارند و حتی اگر دچار هیچ مشکل یا دردی در نواحی مختلف بدن خود نیستید، می‌توانید با انجام روزانه‌ی این حرکات، بدن خود را تقویت کرده و از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید یا حداقل روند وقوع آن‌ها را تا حد ممکن کند کنید.

همچنین محیط کاربری این برنامه به شکل بسیار ساده‌ای طراحی شده است و به محض ورود به برنامه با لیستی از نواحی مختلف بدن مانند کمر، گردن، زانو و‌… مواجه خواهید شد که با لمس هر کدام، به تمرین‌های مخصوص به آن ناحیه دسترسی پیدا خواهید کرد. حرکات معرفی شده در برنامه به صورت تصویری ارائه شده‌اند و قابل ذکر است که این برنامه با حجم ۱۰ مگابایت و به صورت رایگان منتشر شده است.

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.