اینستاگرام پست‌ها را از دید کاربران مخفی نمی‌کند!

لایک در اینستاگرام

در سال گذشته تعدادی از کاربران با انتشار پستی در اینستاگرام ادعا می‌کردند که فقط 7 درصد از فالوئرها پست‌هایشان را می‌بینند. اگر چه آغاز ماجرای این پست اعتراضی به ژانویه سال گذشته میلادی بر‌می‌گردد، اما به نظر می‌رسد که در روزهای اخیر دوباره در مرکز توجهات قرار گرفته و هزاران لایک را نصیب خود کرده است. این شرایط اینستاگرام را وادار کرده که نسبت به این ادعا، واکنش نشان دهد. تیم اینستاگرام در اکانت توییتر خود ادعای مطرح شده را تکذیب کرده و در واکنش به آن اینگونه پاسخ داده است:

ما اخیرا متوجه افزایش توجهات به پستی شده‌ایم که از اقدام اینستاگرام برای محدودسازی مخاطبین عکس‌‌های شما به 7 درصد از فالوئرهایتان صحبت می‌کند، و دوست داریم موضوع را شفاف‌سازی کنیم. چیزی که در فید شما بالاتر از سایر تصاویر دیده می‌شود، بر اساس پست‌ها و حساب‌های کاربری که بیشتر از سایرین با آن‌ها درگیر هستید تعیین می‌شود. همچنین فاکتورهای دیگری همچون زمان انتشار پست‌، میزان استفاده‌تان از اینستاگرام، تعداد فالوئرهایتان و عوامل دیگری نیز در این موضوع دخیل هستند.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

تیم اینستاگرام در ادامه این رشته توییت اذعان داشته که هیچ تغییر جدیدی را بدون اطلاع کاربران انجام نداده است:

ما اخیرا هیچ تغییری در رتبه‌بندی پست‌های فید کاربری انجام نداده‌ایم و هرگز پستی را از فالوئرهای شما پنهان نخواهیم کرد. اگر به اسکرول در فید ادامه دهید، همه پست‌ها را خواهید دید. تکرار می‌کنیم، فید کاربری برای شما شخصی‌سازی می‌شود و در طول زمان بسته به این که چگونه از اینستاگرام استفاده می‌کنید تکامل می‌یابد.

اما در واکنش به توییت اینستاگرام، بسیاری از کاربران ناخرسندی خود از سیستم الگوریتمی نمایش پست‌ها را ابراز کرده‌اند و گفته‌اند که سیستم نمایش پست بر اساس تاریخ انتشار را به سیستم فعلی ترجیح می‌دهند.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

اگر شما هم اهل فن هستی و نظری در این خصوص داری همین الان یک فنجون قهوه تو دستته اهل تکنولوژی هستی یک ایرانی هستی از پراید بدت میاد حداقل یک بار به مجتمع کامپیوتر پایتخت اومدی اعتقاد داری ۲+۲=۴ میشه از اون کلش بازها هستی اعتقاد داری اول مرغ بوده بعد تخم مرغ پیاده روی رو دوست داری اهل دل هستی جوراب رنگی رو بیشتر دوست داری نشستی همه اش رو بخونی هنوز خرید حضوری رو به آنلاین ترجیح میدی پینت بال دوست داری فکر میکنی دلار باید ۱۰۰۰ تومن باشه رنگ صورتی چرک رو درک نمی‌کنی فکر میکنی میدونی چرا ۴۲؟ فکر میکنی باحالی و خیلی عشقی نظری داری که فکر میکنی باید مطرح بشه معتقدی استیک خوشمزه تره به سیاست کاری نداری منتظری این ها تموم بشه الان داری میخندی برف و بارون رو خیلی دوست داری میدونی صدای روباه چطوریه نگاه متفاوتی به مسائل داری در خصوص موضوع این خبر یک خط برای ما بنویس ;)

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.