موجودی اچ تی سی یو 11 تمام شد

اچ تی سی یو 11، موجودی اش تمام شد

آنچه آمارها نشان می دهد موجودی ایو ۱۱ پرچم دار جدید اچ تی سی در وب سایت های امریکایی این کمپانی و سایت آمازون به اتمام رسیده است .
چند وقت پیش بود که اچ تی سی گوشی جدید یو ۱۱ را عرضه کرد .این کمپانی تایوانی بدنه ای فلزی صیقلی را برای گوشی خود طراحی کرده است که نسبت به گوشی های پیشین خود متفاوت است . آنچه گزارشات نشان می دهد گوشی جدید اچ تی سی مورد توجه بسیاری از مشتریان و خریداران قرار گرفته است . آنچه قابل ذکر است موجودی این گوشی با توجه به محبوبیت بالایی که در بازار پیدا کرده است در سایت های آمریکایی کمپانی گوشی و فروشگاه اینترنتی آمازون تمام شده است .
دو دلیل برای اتمام موجودی گوشی یو ۱۱ در نظر گرفته شده است ، یکی عدم پیش بینی درخواست بیشتر از این گوشی می باشد و دوم استقبال بالاییی که فروشگاه با ان مواجه شده اند و نتوانستند نیاز خود را تامین کند ‌‌. قابل ذکر است نسخه آنلاک این گوشی تمام شده است و علاقه مندان این گوشی می توانند با مراجعه به اپراتورهای مخابراتی در کشور امریکا نظیر اسپرینت اقدام به خرید قراردادی این گوشی کنند .یو ۱۱ آخرین نسل از گوشی پرچم‌دار این کمپانی می باشد که از مشخصات فنی نظیر تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵، حافظه‌ی رم ۴ تا ۶ گیگابایتی برای حافظه‌ی داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی در کنار نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD بهره می‌برد.
0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.