اپلیکیشن Waze با ویژگی های جدید در بروزرسانی

Waze-1

اپلیکیشن Waze در بروزرسانی جدیدش  با بهینه‌سازی چشمگیر رابط کاربری پیش روی مشتاقان قرار گرفته است. این بروزرسانی، تسهیل استفاده از اطلاعات ارائه شده در خصوص پیش‌بینی وضعیت ترافیکی را به دنبال دارد.

بروزرسانی نسخه ۴.۳۵ اپلیکیشن Waze از امروز پیش روی کاربران سیستم‌عامل iOS قرار گرفته است. این به روزرسانی، بازطراحی بخش ETA را به همراه دارد تا مشاهده اطلاعات ترافیکی پیش از اینکه به سمت مقصد حرکت کنید ساده‌تر شود.

صفحه بازطراحی شده ETA مشاهده زمانی که باید برای رسیدن به مقصد در زمانی خاص، منزل یا محل کار را ترک کنید به شکلی ساده‌تر به همراه دارد. همان‌طور که در اسکرین شات منتشر شده مشاهده می‌کنید در فرایندی ساده باید پیمایش را در میان لیستی از زمان‌ها در دستورکار قرار دهید و اپلیکیشن Waze ، ترافیک را در زمان مشخص تخمین زده و در ادامه، ساعت مناسب برای ترک منزل یا محل کار را به شما نشان می‌دهد.

در صورتی که از گزینه برنامه‌ریزی سفر با استفاده از گزینه ETA استفاده کنید ویز هشداری را هم برای آگاهی از زمان مناسب برای ترک منزل یا محل کار به شما نشان خواهد داد. علاوه بر بهینه‌سازی و بروزرسانی صفحه ETA، این آپدیت جدید، رفع مشکلات امنیتی و البته بهبود عملکرد را هم به دنبال دارد.
البته این بروزرسانی در حال حاضر در اختیار کاربران سیستم‌عامل iOS قرار گرفته اما در آینده‌ای نزدیک برای کاربران سیستم‌عامل اندروید هم عرضه خواهد شد.

مجتمع کامپیوتر پایتخت