انتشار تصاویری از ساعت آنر واچ جی اس 3

آنر حدود دو هفته پیش در رویداد چین خود از گوشی های سری Magic 3 رونمایی کرد، جایی که این شرکت همچنین Watch GS 3 را قصد داشت رونمایی کند اما چنین نشد، در حالی که Honor اطلاعات زیادی در مورد ساعت هوشمند جدید خود در این رویداد نشان نداد، این شرکت در پیج شبکه اجتماعی خود چند تصویر از ساعت جدید به اشتراک گذاشت. ت

Classic Streamer یک قاب طلایی را نشان می دهد و دارای صفحه نمایش خمیده است. همچنین دارای دو دکمه فیزیکی در سمت راست آن است ، در حالی که بند قهوه ای رنگ آن از چرم است. Honor در پست Weibo خود به هیچ ویژگی از Watch GS 3 اشاره نکرده است ، اما صفحه ساعت مدل Classic Streamer تأیید می کند که این ساعت هوشمند با یک گام شمار اتوماتیک و مانیتور ضربان قلب عرضه می شود و همچنین به شما می گوید که چقدر کالری دارید سوزانده شده – ویژگی هایی که تقریباً در همه پوشیدنی ها در بخش های مختلف قیمت رایج است.

انتشار تصاویری از ساعت آنر واچ جی اس 3

مدل Racing Pioneer ظاهری اسپرت دارد و دارای بند سیلیکونی یا لاستیکی است. در سمت راست آن یک جفت دکمه وجود دارد و صفحه ساعت آن ویژگی هایی مانند شمارنده گام ، کنترل موسیقی ، قطب نما و کرونومتر را تأیید می کند. همچنین می توانید انتظار داشته باشید که مجهز به مانیتور ضربان قلب باشد.

Honor هنوز تاریخ رونمایی Watch GS 3 را فاش نکرده است ، اما می توانید انتظار داشته باشید که این شرکت به زودی آن را اعلام کند و در عین حال چند تیزر دیگر نیز برای ایجاد هیجان پیرامون ساعت هوشمند جدید خود منتشر کند.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.