ارائه اسپیکر هوشمند هوم پاد توسط کمپانی اپل

ارائه اسپیکر هوشمند هوم پاد توسط کمپانی اپل

بعد از مدتی انتظار شاهد آن بودیم که اپل بالاخره اسپیکر هوم پاد را ارائه داد ،طبق گفته این کمپانی قرار است این اسپیکر همانند آیپادی که تجربه موسیقی در حرکت را متحول کرد بتواند تجربه موسیقی در خانه را متحول سازد .

این اسپیکر هوشمند برگرفته از هفت توییتر می باشد که این توییترها به وسیله یک ساب ووفر ۴اینچی همراهی می شوند .ساب ووفر صدا را بسمت بالا پخش می کند .تراشه A8 کمپانی اپل می باشد که قسمت اصلی از این اسپیکر را تشکیل می دهد بطوری که به آن می توان قلب دستگاه گفته شود . این اسپیکر قابلیت آن را دارد که صدا را بسته به محیط تنظیم کند .دو اسپیکر هوم پاد نیز توسط اپل به نمایش گذاشته شده است که برای بهبود صدا به همراه هم کار می کنند . این اسپیکر با اپل میوزیک سازگار می باشد و به طرز خودکار به تمام موسیقی اپل میوزیک دسترسی دارد . اپل از ۶ میکروفون برای دسترسی به سیری بهره برده است . این دستیار صوتی که به روز رسانی نیز شده است تا عملکردی بهتر با توجه به درخواست های موسیقی از خود نشان دهد اکنون توانایی آن را دارد که سوالاتی مانند نوازنده درام این قطعه چه کسی است ؟ را پاسخ دهد .
جدا از موسیقی هوم پاد توانایی آن را دارد که دستیار خانگی باشد . پس می توان از سیری سوالات متفاوتی در زمینه های مختلف همچون آب و هوا ،اخبار،ترافیک و…پرسید .همچنین اپل این امکان را به هوم پاد داده است تا از سرویس های خود بهره مند شود .بطوری که می توان پیام هایتان  را از طریق هوم پاد ارسال کنید .در هنگام دور بودن از منزلتان نیز می توانید از هوم پاد بهره ببرید چرا که این امکان را به شما خواهد داد که دستگاه های هوشمند خانه را کنترل کنید . ظاهر استوانه ای هوم پاد و پارچه ای که او را پوشانده ؛  یاد آور طراحی UE Boom لاجیتک می باشد. هوم پاد با این طراحی خارق العاده در ماه دسامبر وارد بازار کشورهای انگلستان آمریکا و استرالیا شده و با قیمت ۳۴۹ دلار عرضه خواهد شد .

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.