آیفون اس ای 2022 تغییری خاص نسبت به قبل ندارد

آیفون اس ای 2022 تغییری خاص نسبت به قبل ندارد

اپل ممکن است در حال برنامه‌ریزی برای تغییرات گسترده‌ای در طراحی آیفون SE 2022 جدید نباشد. این حرکت احتمالی اپل اگر حقیقت داشته باشد احتمالا طرفدارن این کمپانی و این سری از گوشی‌ها را ناامید خواهد کرد و دلیلش این است که از سال 2016 تاکنون تغییرات عمده‌ای بر روی طراحی و زیبایی این گوشی انجام نگرفته است. اما گمانه‌زنی ها از این حکایت دارد که اپل شاید تغییرات سخت افزاری مناسبی بر روی این گوشی اعمال کند و این چنین دل مخاطبان را بدست آورد.

کاربری در توییتر با نام Dylan ادعا می‌کند که آیفون اس ای جدید با پشتیبانی از 5G به بازار خواهد آمد. شنیدن این موضوع چندان تعجب‌آور نیست، زیرا تحلیل‌گر صنعت نمایشگر Ross Young در مورد پشتیبانی کردن دیوایس جدید اپل از باند 6GHz اظهار نظر کرده و آن را تایید کرده است. یانگ همچنین عنوان کرد که آیفون SE جدید با همان پنل سابق 4.7 اینچ LCD عرضه خواهد شد. این یکی از جزئیاتی است که مینگ چی کو، تحلیلگر مشهور اپل قبلا در مورد آن صحبت کرده بود.

متاسفانه تغییرات عمده برای این گوشی احتمالا تا سال 2024 اعمال نخواهد شد. نسخه جدید گوشی آیفون اس ای با همان طراحی سابق و پشتیبانی از تاچ آی‌دی با باتری کوچک تر عرضه خواهد شد. مشتریان و علاقه‌مندان به خرید این گوشی احتمالا منتظر پشتیبانی این گوشی از تکنولوژی 5G هستند و حتی با وجود اینکه گوشی دارای چیپست کم مصرف A15 Bionic است که در سری‌های آیفون 13 استفاده شده، اما با توجه به ابعاد کوچیک گوشی اس ای احتمالا همچنان باتری آن مناسب تامین انرژی گوشی نخواهد بود. برای پشتیبانی از مودم 5G این گوشی احتمالا Snapdragon X60 استفاده خواهد کرد.

اپل برای آیفون SE 2022 قیمت رقابتی را در نظر خواهد گرفت، هرچند ممکن است در سال‌های آینده خیلی چیز‌ها تغییر کند و در آیفون SE مدل 2024 یا 2025، تغییرات زیادی را شاهد باشیم.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.