پوکو و دستیابی به رشد بسیار سریع

پوکو و دستیابی به رشد بسیار سریع

انتشار آمار فروش گوشی‌های سری پوکو از افزایش 300 درصدی فروش این محصول نسبت به سال گذشته حکایت داشته و نشان‌دهنده محبوبیت این گوشی میان کاربران سراسر جهان و علی‌الخصوص هندی‌ها است.

سه سالی از تاسیس برند پوکو توسط شیائومی می‌گذرد. این برند تازه تاسیس با عرضه گوشی Poco F1 توانست محبوبیت زیادی برای خود کسب کند و پس از آن این روند را ادامه داده و رکوردهای خوبی را به‌نام خود ثبت کند. این برند طی 10 ماه از برندهای محبوبی مانند ریلمی و وان‌پلاس پیشی گرفته و با رشد فروش 300 درصدی آمارهای فوق‌العاده‌ای را برای خود ثبت کرده است.

 بلک شارک، ردمی و پوکو زیر مجموعه‌های شیائومی به‌حساب می‌آیند اما در این میان براساس گزارشات منتشر شده درباره فروش گوشی‌های هوشمند در ماه می پوکو یکی از برندهایی است که محبوبیت بالایی را در بازارهای آسیایی کسب کرده است.

علاوه بر این پوکو این اواخر آمار فروش گوشی‌های هوشمند خود را در سرتاسر جهان منتشر کرده و با نگاهی به این آمار می‌توان مشاهده نمود که از زمان تاسیس این برند تاکنون چیزی بیش از 17 میلیون گوشی هوشمند پوکو در سراسر جهان به‌فروش رسیده است.

این اعداد و ارقام حیرت‌انگیز برای یک برند تازه تاسیس که تنوع آن از برند ردمی نیز کمتر است آمار فوق‌العاده‌ای به‌حساب می‌آید. همچنین پوکو آمار فروش برخی از گوشی‌های خود را نیز منتشر کرده است. به‌عنوان مثال در یکی از این آمارها شاهد فروش 3 میلیون و 200 هزار دستگاه گوشی هوشمند Poco M3 آن هم در کمتر از 7 ماه هستیم چنین آمار فروشی برای یک مدل از گوشی‌های پوکو رقم فوق‌العاده‌ای محسوب می‌شود.

مضاف بر این پوکو آمار فروش دو گوشی برتر خود را هم نیز منتشر کرده است و بر این اساس پوکو دو میلیون دستگاه از گوشی‌های Poco F3 و Poco X3 Pro را در کمتر از دو ماه فروخته است. این آمار نشان‌دهنده عملکرد مناسب برند پوکو در فروش گوشی‌های خود است.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *