در اندروید 12 از فروشگاه های غیرگوگلی پشتیبانی می شود

در اندروید 12 از فروشگاه های غیرگوگلی پشتیبانی می شود

گوگل در نظر دارد تابستان سال جاری نسخه جدید اندروید را برای کاربران اسمارتفون های اندرویدی منتشر کرد. نسخه ای که به عنوان اندروید 12 شناخته شده و ویژگی های جدیدی در کنار طراحی بروزرسانی شده دارد.

حال گزارش جدیدی منتشر شده که خبر از ویژگی قابل توجه و جالبی می دهد. فروشگاه‌های غیرگوگلی در اندروید 12 به صورت بومی پشتیبانی می‌شوند. قرار است با اندروید 12 تغییرات جدید اعمال شود. توسعه دهندگان نرم افزاری XDA به طور عمیق روی کد منبع اندروید 12 زوم کرده تا جزییات بیشتری از تغییرات ایجاد شده در اندروید 12 را بیابند.

به گفته آنها به فروشگاه‌های مجهز به برنامه‌های apk به عنوان شرکای نرم افزاری اجازه نصب مستقیم داده می‌شود. این فروشگاهها به صورت خودکار و به صورت دسته‌ای از طریق اندروید 12 قابلیت آپدیت نرم افزاری پیدا می‌کنند. التبه کاربر باید به فروشگاه مورد نظر اجازه دهد تا مدیریت حافظه داخلی به طور صحیح اجرا شود.

این کار فقط با یک بار دستور حالت اجرایی می‌گیرد و دفعات بعدی سوال نخواهد شد. به هر حال باید منتظر ماند تا مشخص شود برنامه گوگل دقیقا در این زمینه چیست. اندروید 12 به مرور زمان برای گوشی های اندرویدی منتشر می شود و اخیرا نیز سامسونگ فهرست دستگاه های دریافت کننده این آپدیت را منتشر نمود.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.