آپدیت جدید گلکسی S9 ، مشکل تماس پرچمداران سامسونگ را برطرف نمود

Samsung

سامسونگ

چندی پیش برخی از کاربران گوشی های هوشمند گلکسی S9 و S9+ ، بعد از خرید دچار مشکلی در تماس شده و از آن اظهار نارضایتی کردند. از همین رو و به منظور برطرف کردن مشکل یاد شده، کمپانی سامسونگ  آپدیت ویژه ای را برای پرچمداران خود، یعنی گلکسی S9 و S9+ عرضه نمود. حال نیز گزارشات کاربران حاکی از آن است که این مشکل با استفاده از این آپدیت برطرف شده است.

به گزارش کاربران، مشکل تماس این گوشی ها به شکلی بود که به طور اتفاقی بعد از 20 ثانیه تماس صوتی، صدای ارسالی قطع می شده است. تعدادی نیز شاکی بودند که این گوشی ها بدون هیچ گونه دلیل خاصی در هنگام تماس، صدای دریافتی را دچار اعوجاج می‌کرده که موجب می شد کاربر قادر به تشخیص صحبت های طرف مقابل خود نباشد.

ناگفته نماید که بروز این مشکل سامسونگ را در اسرائیل دچار دردسر نمود. کاربران اسرائیلی به جهت دیر به فکر افتادن این کمپانی برای برطرف کردن این مشکل، یک پرونده‌ی دادگاهی برای این شرکت ایجاد نمودند.

گفتنی است که این گوشی ها، ماه پیش نیز با نصب آپدیتی، وصله‌ای امنیتی را دریافت کردند. اما با این حال مشکل تماس گوشی های مورد بحث برطرف نگردید. حال نیز این شرکت با عرضه آپدیت نرم افزاری برای گوشی‌های گلکسی S9 و S9+ این مشکل را برطرف نمود. حتی در تغییرات این نسخه نیز به بهبود پایداری تماس نیز اشاره شده است که به گزارش برخی از کاربران این مشکل، بعد از نصب آپدیت مورد بحث برطرف گردیده است.

مجتمع کامپیوتر پایتخت