یوتیوب و اعمال تدابیر امنیتی شدیدتر در تمامی دفاتر خود در جهان !

YouTube

یوتیوب در نظر دارد تدابیر امنیتی شدیدتری را در تمامی دفاتر بین‌المللی خود در تمام جهان افزایش دهد. این امر نیز در پی حملات دیروز به دفتر این شرکت در سن برونو که توسط نسیم اقدم، شهروند آمریکایی ایرانی‌‌تبار انجام شد، صورت خواهد گرفت.

به اعلام این شرکت، پس این حمله مسلحانه قرار شده است که تدابیر امنیتی در تمامی دفاتر یوتیوب در سطح جهان افزایش یابد. طبق گزارش این شرکت، افزایش تدابیر امنیتی یک سیاست کوتاه‌مدت نخواهد بود و قرار است که این استراتژی به عنوان یک نگرش بلندمدت دنبال شود.

گفتنی است که شرکت یوتیوب این خبر را که گویای افزایش امنیت در دفاتر بین‌المللی می باشد، از طریق حساب کاربری توییتر گوگل در قالب یک بیانیه‌ی منتشر کرده است. همچنین هنوز مشخص نشده است که آیا گوگل هم، چنین سیاستی در پیش خواهد گرفت یا خیر.

به گزارش مجتمع کامپیوتر پایتخت، حملات دیروز توسط یک آمریکایی ایرانی‌تبار به نام نسیم اقدم صورت گرفته است. این فرد که به جهت حذف ویدیوها و اعتراض به سانسور صورت‌گرفته از سوی یوتیوب، این حمله تروریستی را انجام داد؛ پس از زخمی کردن سه تن از کارمندان یوتیوب در سن برونوی ایالات کالیفرنیا اقدام به خودکشی کرد.

هنوز معلوم نیست این حمله مسلحانه چه پیامدهایی به همراه خواهد داشت. بعد از این اتفاق، شماری از گروه‌ها در حمایت از اعتراض نسیم اقدم، سانسور اعمال‌شده توسط یوتیوب را مورد حمله قرار داده‌اند و با استفاده از هشتگ CensorshipKills# در حال اشاعه‌ی نقطه‌نظر خود در رابطه با حمله‌ی دیروز هستند.