احتمال رقابت پیکسل بوک گوگل با دل و اچ پی !

pixelbook-1

پیکسل بوک گوگل

همان طور که می دانید، کمپانی گوگل به تازگی نسل جدید و با کیفیت کروم بوک خود را با عنوان پیکسل بوک معرفی کرده که دارای ویژگی های قابل توجهی نیز می باشد. از آنجایی که تولیدکنندگان کروم بوک ها به عنوان شرکای گوگل به عرضه دستگاه های ارزان قیمتی با این سیستم عامل می پردازند، احتمال می رود در آینده نزدیک رقیبی برای پیکسل بوک گوگل معرفی شود. البته گزارشاتی نیز در خصوص رقبای این دستگاه منتشر شده که نشان می دهد دو مدل از آن ها، مربوط به برندهای دل و اچ پی می باشد.

طبق این خبرها، 5 مدل کروم بوک یادشده، از پردازنده رده بالا نسل هفتمی کبی لیک اینتل، حافظه رم 16 گیگابایتی، صفحه نمایش پروضوح و … بهرمند هستند. گفتنی است که این دستگاه ها از صفحه کلیدی با نور پس زمینه نیز برخوردار بوده و همگی آن ها با لولای 360 درجه همراه بوده و هیبریدی به شمار می روند.کروم بوک های جدید شاید از قلم پشتیبانی نکنند اما به شکل خودکار از Google Assistant پشتیبانی کرده و ممکن است از Wake on Voice پشتیبانی کنند.

 همان طور که گفته شد دو مدل از آنها از برندها دل و اچ پی می باشند. با این حال هنوز مشخص نشده است که سه مدل دیگر مربوط به چه شرکت هایی هستند و در هر صورت برای دستیابی به جزئیات بیشتر در این خصوص باید منتظر اطلاعات جدید ماند.

مجتمع کامپیوتر پایتخت