نوکیا C20 پلاس و نوکیا C30 در راهند

نوکیا C20 پلاس و نوکیا C30 در راهند

بر اساس اعلام وبسایت Nokibar (به نقل از پایگاه اینترنتی Baidu) اسمارت‌فون نوکیا C20 پلاس مجهز به یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی خواهد بود؛ در حالی‌که نوکیا C30 از یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهد کرد. برای مقایسه جالب است بدانید که مدل استاندارد نوکیا C20 با یک باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی عرضه شد؛ بنابراین نوکیا C20 پلاس به لحاظ ظرفیت باتری شاهد جهشی فوق‌العاده خواهد بود. از سوی دیگر نوکیا C30 از بالاترین ظرفیت باتری در میان گوشی‌های نوکیا برخوردار است.

تصاویر شماتیک لو رفته از 2 دستگاه فوق نشان می‌دهند که هر 2 هندست دارای سبک طراحی مشابهی بوده و بزرگ‌ترین جنبه‌های تفاوت آن‌ها به اختلاف در اندازه بدنه و موقعیت استقرار حسگر اثرانگشت در نوکیا C30 مربوط می‌شود. هر 2 اسمارت‌فون دارای پیکره‌بندی دوربین پشتی دوگانه درون یک ماژول دایروی‌شکل بوده و فلاش LED نیز در سمت چپ این ماژول تعبیه شده است. همچنین حفره ایجاد شده در قسمت تحتانی پنل پشتی مربوط به اسپیکر دستگاه بوده و جک صوتی هدفون نیز در قسمت فوقانی بدنه قرار دارد.

از آن‌جا که گوشی‌های سری C نوکیا با بهره‌گیری از سیستم‌عامل اندروید Go به شهرت رسیده‌اند؛ لذا هر 2 دستگاه احتمالا مجهز به Android 11 Go Edition خواهند بود. بعلاوه انتظار می‌رود که توان پردازشی هر 2 گجت از طریق تراشه‌های UNISOC تامین شود.

منابع خبری گزارش می‌دهند که یکی از 2 هندست فوق در بازار چین عرضه خواهند شد؛ اما نام دقیق آن کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. همچنین در خصوص زمان عرضه احتمالی گوشی‌های جدید سری C نوکیا نیز هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.