رونمایی هوآوی از لپ تاپ جدیدش با نام MateBook 13

لپ تاپ میت 13 هواوی

برند چینی هوآوی بیشتر برای موبایل‌ها و بعد از آن گجت‌هایی مثل دستبند هوشمند یا تبلت‌هایش شناخته می‌شود اما در این مطلب می‌خواهیم درباره لپ تاپ جدیدی که شرکت هواوی روانه بازار کرده است، بپردازیم.

معرفی لپ تاپ MateBook 13 هواوی

برای آن دسته از افرادیکه علاقمند به  برند هوآوی هستند، باید بگوییم که به تازگی این شرکت از  لپ تاپ جدید خود به نام MateBook 13 رونمایی کرده است. این لیپ تاپ هواوی هم مثل سایر لپ تاپ های این شرکت به علائق و سلایق جوانان توجه کرده و این گروه سنی را مورد هدف قرار داده است. فناوری‌هایی که در محصولات این برند وجود دارند بیشتر برای استفاده در شبکه‌های اجتماعی و سرگرمی آنها تدارک دیده شده است. در لپ تاپ‌ جدید هواوی هم از طراحی خاصی استفاده شده تا این گروه سنی را تحت تاثیر قرار دهد، از جمله می‌توان به ترکیب صفحه نمایش FullView (تمام صفحه) با حاشیه محدود و حمل و نقل راحت در کنار کیفیت بالای آن اشاره کرد.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

مشخصات MateBook 13 هواوی

صفحه نمایش این لپ تاپ دارای کیفیت 2K و با دقت تصویر 2160 در 1440 پیکسل با کنتراست هزار در یک ارائه شده است. این لپ تاپ وزن سبکی دارد بطوریکه وزن آن تنها 1.28 کیلوگرم است و از ابعادی به اندازه 286 در 211 در 14.9 میلی‌متر بهره می‌برد تا بتواند لپ تاپی سبک با اندازه مناسب برای حمل و نقل در کیف و کوله پشتی باشد.

MateBook 13 دارای پردازنده نسل 8 (Whiskey Lake) اینتل Core i7 8565U است تا از نسل قبلی خود 40 درصد قدرتمندتر باشد.  همچنی در این مدل لپ تاپ هواوی از پردازنده گرافیکی GeForce MX 150 NVIDIA با دو گیگابایت حافظه GDDR5 استفاده شده تا توان مورد نیاز در پردازش و  پشتیبانی از ویرایش ویدیو و عکس قدرت کافی را داشته باشد.

در لپ تاپ جدید این برند چینی آداپتوری با توان 65 وات استفاده شده که سازگاری با ترکیب‌های جریانی/ ولتاژی 20V/3.25A 15V/3A, 12V/2A, 9V/2A و 5V/2A را به عنوان خروجی همراه داشته باشد. اعلام شده این آداپتور، لپ تاپ را در مقابل گرمای اضافی محافظت می‌کند و البته وزن سبکی هم دارد. ضمن اینکه با 15 دقیقه اتصال دستگاه به شارژرش می‌توان به مدت دو ساعت و نیم از آن استفاده کرد.

شرکت هواوی MateBook 13 اعلام کرده که از اوایل ماه دسامبر، لپ تاپ جدید خود را در بازارهای اروپا، آمریکای شمالی، آسیا و اقیانوسیه و همچنین خاورمیانه عرضه خواهد کرد.

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.