اپل واچ سری 7 طراحی متفاوتی دارد

اپل واچ سری 7 طراحی متفاوتی دارد

یک شخص خبرچین با نام Jon Prosser در جریان قسمتی از پادکست Genius Bar اعلام کرد که شرکت اپل روی بازطراحی اسمارت‌واچ خود کار می‌کند. وی ادعا کرد که در آینده جزئیات بیش‌تر و حتی تصاویری از اپل واچ جدید را منتشر می‌کند. به گفته وی اپل واچ جدید احتمالا از ظاهری مشابه با سایر محصولات به‌روزرسانی شده اپل برخوردار خواهد بود.

این اظهارات موجب طرح گمانه‌زنی‌هایی شده که نشان می‌دهند اپل واچ جدید در عوض استفاده از لبه‌های گرد شده سابق به سراغ الگوی طراحی Flat Edge با لبه‌های تخت خواهد رفت. این موضوع به نوعی منطقی به‌نظر می‌رسد؛ چرا که لبه‌های گرد شده مورد استفاده در اپل واچ با الگوی طراحی پیشین آی‌فون و آی‌پد هماهنگی داشت. اما اکنون اپل در سری آی‌فون 12، آی‌پد پرو و آی‌مک 24 اینچی جدید خود از بدنه‌ای با لبه‌های تخت بهره گرفته است. بنابراین استفاده از این سبک طراحی در اپل واچ آینده نیز چندان دور از انتظار نخواهد بود.

مشاهده شکل ظاهری اپل واچ بازطراحی شده امری جالب‌توجه به‌نظر می‌رسد. کارشناسان امیدوارند که به‌زودی شاهد انتشار تصاویری از این گجت پوشیدنی باشیم. بعلاوه برخی شایعات نشان می‌دهند که مدل امسال اپل واچ با قابلیت سنجش غیرتهاجمی میزان قند خون روانه بازار خواهد شد؛ وعده‌ای که در صورت تحقق بسیار هیجان‌انگیز به‌نظر می‌رسد.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.