huawei

گوشی مبتنی بر هوش مصنوعی هوآوی در راه است

امروز هوآوی در حساب توییتر خود سوالی را مطرح کرده است که به نظر می رسد زمان پاسخ گویی به آن 11 شهریور (2 سپتامبر) در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۷ برلین می باشد . و اما سوالی که در این حساب مطرح شد این بودکه چه می‌شود اگر آینده هوشمند باشد؟

لازم به ذکر است که در ماه نوامبر مدیرعامل این کمپانی چینی، ریچارد یو، در مورد یک ابر گوشی و با عنوان نسخه ی دوم افراد توضیحاتی را ارائه کرد و به دنبال آن نتایجی که از این موضوع گرفته شد این است که احتمالا این گوشی توانایی‌هایی در حد چشم، گوش، زبان، بینی، بدن و ذهن انسان‌ها را ارائه خواهد کرد. ناگفته نماند که هوآوی اخیرا در 4 حوزه دستگاه، ارتباطات، کلود و چیپ‌ست‌ها فعالیت زیادی داشته است .

همچنین مدیر عامل این کمپانی اشاره کرد که رابط کاربری انحصاری این شرکت برای اندروید قابلیت‌ یادگیری عمیق ماشینی و محاسبات هوشمند را به کاربر ارائه می‌دهد که ترکیب استفاده از رابط کاربری EMUI هواوی در کنار سخت‌افزار اختصاصی این شرکت می‌تواند راه را برای تولید یک ابر گوشی، هموار سازد. نکته ی دیگری که وجود دارد در رابطه با چیپست هوآوی می باشد که در نیمه ی دوم امسال عرضه می شود و  این تراشه، پردازنده‌ی اصلی، پردازنده‌ی گرافیکی و هوش مصنوعی را با یکدیگر ترکیب خواهد کرد.

در آخر بگوییم طبق توضیحات داده شده و خبرها و شایعات به احتمال قوی این ابر گوشی مبتنی بر هوش مصنوعی در نمایشگاه ایفا 2017 در کنار دو گوشی میت ۱۰ و هواوی میت ۱۰ پرو معرفی می شود. .

منبع : PHONEARENA

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.