ویژگی جدید واتس اپ

ادمین‌ها می‌توانند تصمیم بگیرند که چه کسی در چت گروهی پیام ارسال کند

ویژگی جدید واتس اپ

واتس اپ رسما ویژگی‌ای را ارائه کرد که به ادمین گروه‌ها این امکان را می‌دهد که انتخاب کنند چه کسی می‌تواند در گروه پیام ارسال کند؛ این ویژگی هم برای اپلیکیشن اندورید(نسخه 2.18.267 ) و هم برای اپلیکیشن IOS (نسخه 12.18.91) واتس اپ موجود خواهد بود.

این ویژگی جدید به ادمین ‌ها این قدرت را می‌بخشد که انتخاب کنند چه کسی حق ارسال پیام در چت  گروهی را دارد؛ گزینه فقط ادمین‌ها و گزینه‌ی ادمین‌ها و سایر عضوها که البته گزینه پیش فرض است.

در واقع این ویژگی می‌تواند از ارسال پیام توسط هرکسی که ادمین نیست جلوگیری کند، اما آن‌ها قادر خواهند بود پیام‌هایی که به گروه ارسال می شود را مشاهده کنند. همچنین می‌توانند به صورت جداگانه با ادمین‌ها ارتباط برقرار کنند و گروه را روی حالت بی‌صدا قرار دهند.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

به منظور فعال سازی این ویژگی مسیر Group Settings  > Send Messages  را دنبال کرده و سپس می‌توانید از بین گزینه  All Participants (تمام گزینه‌ها) و  Only Admins (فقط ادمین‌ها) یکی را انتخاب کنید.

این ویژگی در ابتدا به صوردت آزمایشی برای نسخه بتا اپلیکیشن در دسامبر ارائه شده بود و به عنوان گروه محصور شده شناخته می‌شد. واتس اپ اخیرا ویژگی های جدید زیادی به خصوص برای چت گروهی ارائه کرده است تا باعث افزایش جذابیت این اپلیکیشن پیام رسان در بین کاربران شود.

یکی دیگر از این ویژگی‌ها و تغییرات مربوط به ریپورت کردن یک گروه یا کاربر می باشد. از طریق این قابلیت جدید شما قادر خواهید بود تا یک  گروه‌ را فقط با یک دکمه ریپورت و حذف کنید و از آن خارج شوید.

بر اساس گزارش‌های رسمی منتشر شده توسط واتس‌اپ، این اپلیکیشن دارای حدود ۱.۳ میلیارد کاربر در سراسر جهان است.

مجتمع کامپیوتر پایتخت