همکاری هواوی و BOE برای عرضه‌ی اولین گوشی انحناپذیر

phone

شرکت BOE Technology که در سال 2017 تولید  پنل‌های OLED  انحناپذیر را آغاز کرد ، با کمپانی هواوی جهت تولید  اولین گوشی انحناپذیر جهان همکاری می‌کند.

در ماه گذشته کمپانی هواوی ادعا کرده بود که می خواهد با پیشی گرفتن از سامسونگ،از اولین گوشی هوشمند با قابلیت انحنا در ماه نوامبر رونمایی کند تا اولین شرکتی باشد که موفق به تولید گوشی با این قابلیت شده است. با وجود آنکه این کمپانی جزئیاتی در مورد این پروژه ارایه نداده اما اخیرا گزارشی از همکاری هواوی و BOE Technology برای ساخت این گوشی انحناپذیر منتشر شده است.

شرکت BOE Technology اولین شرکت چینی است که ساخت نمایشگر های تخت را آغاز کرد. این کمپانی اولین بار در سال ۲۰۱۷ تولید نمایشگرهای  OLED انحنا پذیر را آغاز نمود.طبق گزارشات، این شرکت  قصد دارد پنل‌هایی هشت اینچی با قابلیت انحنا به داخل تولید کند تا کمپانی هواوی از آن ها در گوشی جدید خود استفاده کند.

همچنین گفته شده که کمپانی  BOE Technology ادعا می کند سفارش‌هایی از طرف دو کمپانی سازنده‌ی موبایل دیگر برای ساخت چهار نمونه‌‌ی اولیه‌ی پنل با قابلیت انحنا داشته است که البته نام از این شرکت‌ها مشخص نیست و هنوز گفته نشده به جز هواوی چه شرکت‌های دیگری قصد دارند با BOE همکاری کنند.

هنوز معلوم نیست که شرکت BOE بتواند با ظرفیت کنونی تمامی این سفارشات را تامین نماید ، اما کمپانی هواوی که پیش ازدیگران موافقت  BOE  را برای همکاری جلب کرده است، در آینده مشکلی برای تامین این پنل های انحنا پذیر نخواهد داشت.

مجتمع کامپیوتر پایتخت