نوکیا توانست عنوان پربازدیدترین برند کنگره جهانی موبایل امسال را از آن خود کند !

Nokia

نوکیا در کنگره جهانی موبایل امسال ، با وجود رقبای قدرتمندی همچون سامسونگ توانست عنوان پربازدیدترین برند را از آن خود کند.

به گزارش مجتمع کامپیوتر پایتخت ، در کنگره مذکور محصولات بسیاری از شرکت های فعال در این بخش ارائه شد و HMD Global توانست با برند نوکیا توجه بسیاری را به سمت خود جلب کند. این شرکت با معرفی محصولاتش در MWC 2018، موفق شد رتبه‌ی نخست پربازدیدترین برند رویداد امسال را به خود اختصاص دهد.

عملکرد خوبی که فنلاندی‌ها توانستند در این نمایشگاه از خود نشان دهند موجب شد تا معرفی رقبای قدرتمندی چون گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، نتواند از محبوبیت این برند قدیمی کم کند. قابل ذکر است که معرفی گوشی‌های اندرویدی جدید این کمپانی و رونمایی از نسخه‌ی 4G نوکیا ۸۱۱۰ از مهمترین عوامل توجه ویژه کاربران به نوکیا بوده است. بر اساس نظرسنجی Brandwatch که با مشارکت توییتر صورت گرفت ، برند مذکور از جهت بازدید توانست با فاصله ی زیادی از رقبای خود یعنی سامسونگ، هواوی، گوگل و اپل پیشی بگیرد.

گفتنی است که به اعلام Juho Sarvikas ، سرپرست شرکت HMD، در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال نوکیا توانست ۲۱ جایزه دریافت کند که این خود رکورد جدیدی برای این شرکت محسوب می شود. همچنین این شرکت در سال گذشته نیز توانست  ۱۷ جایزه را از آن خود کند.

مجتمع کامپیوتر پایتخت