Cherry ماوس های جدید خود را معرفی کرد

Cherry mouse

 برند CHERRY، ارائه دهنده ی تخصصی دستگاه های ورودی کامپیوتر بوده که اکنون ماوس جدیدش را با عنوان MW8 ADVANCED ارائه کرده است. این ماوس بی سیم با ویژگی های نوآورانه و پیشرفته در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و این محصول طبق بالاترین استانداردهای جهانی ساخته شده است. ماوس MW8 ADVANCED از طریق بلوتوث 2.4 گیگاهرتزی قابل اتصال به کامپیوتر است و سنسور نوری آن با قدرت و کیفیتی بالا ارائه شده است.

MW 8 ADVANCED به عنوان پرچمدار جدید CHERRY، با طراحی بی نظیر و تکنولوژی پیشرفته ترکیب شده است. سطوح فلزی و ظریف این ماوس زیبایی خاصی را برایش به ارمغان آورده و  طرحی با ساختار سلولی در دو طرف ماوس قرار گرفته است. طراحی بی نظیر و ارگونومیک این مدل استفاده از آن را راحت تر کرده است. این ماوس از 4 حساسیت مختلف 600، 1000، 1600 و 3200 DPI برخوردار است و قابل تنظیم خواهد بود.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

کاربران می توانند به سادگی ماوس را به یک سیستم سازگار از طریق بلوتوث 4.0 یا از طریق گیرنده USB اتصال دهند. این ماوس امکان اتصال همزمان به کامپیوتر و لپ تاپ را دارد و می تواند با یک کلید بین دو سیستم مختلف سوییچ شود.

باتری لیتیومی این ماوس با ظرفیت 550 میلی آمپر ساعت، عمر طولانی آن را تضمین می کند. بسته به میزان استفاده، پس از یک شارژ کامل تا 70 روز قابل استفاده خواهد بود. یک LED با نمایش دو رنگ مختلف، اطلاعاتی را در مورد شارژ باتری، حسایست و  وضعیت اتصال به کامپیوتر ارائه می دهد. این ماوس بی سیم از طریق کابل USB قابل شارژ است و در هنگام شارژ قابل استفاده خواهد بود. این ماوس با ارائه ی امکانات پیشرفته و منحصر به فرد نظر بسیاری را به خود جلب خواهد کرد و از عملکرد بسیار خوبی برخوردار خواهد بود. CHERRY MW 8 ADVANCED در پایان ماه سپتامبر با قیمت 60 دلار در خورده فروشی ها در دسترس است.

مجتمع کامپیوتر پایتخت