قابلیت جدید برای چت گروهی در پیام رسان WhatsApp

whatsapp-1

 پیام رسان WhatsApp

به تازگی پیام رسان WhatsApp خبر از اضافه شدن قابلیت های جدید در چت گروهی این اپلیکیشن داد.

یکی از ویژگی های جدید آن، نوشتن توضیحاتی از قبیل هدف گروه، موضوعات و سایر اطلاعات مورد نظرتان برای گروه خود می باشد. همچنین در صورت اضافه کردن آن در گروه، توضیحات مورد نظر در بالای صفحه، برای افراد جدید در گروه نمایش داده می شود.

قابلیت جدید دیگر نیز اضافه شدن کلید “@” در قسمت پایین، سمت راست می باشد. این ویژگی به کاربران این امکان را میدهد تا در صورتی که برای مدتی گروه را چک نکرده اند، به سرعت به روز شوند. برای این کار لازم است کلید “@” را لمس کرده تا تمام پیام هایی که در هنگام عدم حضورتان با شما صحبت شده و یا به مسیج هایتان پاسخ داده شده، نمایش داده شوند.

همچنین با استفاده از این ویژگی ها این قابلیت فراهم شده است تا در صورت تمایل بتوانید در صفحه اطلاعات گروه و با جستجو در میان اعضا به اطلاعاتی همچون چه افرادی در گروهتان عضو هستند پی بیرید. جدا از این ویزگی ها، قابلیت های جدیدی نیز برای مدیران گروه ها اضافه شده است. در تنظیمات گروه، ادمین ها قادر خواهند بود تغییر موضوع گروه، عکس گروه و توضیحات را به افراد خاص محدود کنند. حالا ادمین ها می توانند اختیارات ادمین های دیگری که در گروه عضو هستند را حذف کنند. در تغییرات جدید، کاربری که گروه واتساپی خود را ساخته است نمی تواند توسط هیچ کس از گروه حذف شود (سندروم استیو جایز).

البته به اعلام این اپلیکیشن افرادی که گروهی را ترک کنند، دیگر قادر به عضویت دوباره در آن گروه نخواهند بود.شایان ذکر است که ویزگی های یادشده از دیروز در پلت فرم اندروید و iOS در دسترس کاربران قرار گرفته است.

مجتمع کامپیوتر پایتخت