قابلیت برقراری تماس تلفنی به اپلیکیشن Your Phone ویندوز 10 اضافه شد

مایکروسافت پیش‌ازاین با کمک برنامه‌ی Your Phone امکان همگام‌سازی پیام‌های متنی و اعلان‌ها و عکس‌ها را از گوشی اندرویدی با کامپیوتر شخصی ویندوز ۱۰ دراختیار کاربران قرار داده بود و اکنون قابلیت جدیدی رونمایی کرده است.

به‌تازگی ردموندی‌ها اعلام کرد‌ه‌اند قابلیت تماس تلفنی ازطریق برنامه‌ی Your Phone در ویندوز ۱۰ را دراختیار کاربران قرار داده‌اند. قابلیت جدید برقراری تماس در برنامه‌ی Your Phone این امکان را به کاربران می‌دهد تا با اتصال گوشی اندرویدی خود به ویندوز ۱۰ مستقیما ازطریق کامپیوتر شخصی تماس برقرار کنند.

این قابلیت تماس تلفنی بسیار کاربردی و مفید است و برای دسترسی به آن فقط کافی است برنامه‌ی Your Phone را از فروشگاه ویندوز ۱۰ نصب کنید. البته اگر قبلا این برنامه را در کامپیوتر شخصی خود نصب کرده‌اید، فراموش نکنید برنامه‌ی خود را باید به آخرین و جدیدترین نسخه به‌روزرسانی کرده باشید. درآخر به این نکته‌‌ی مهم توجه کنید که برای استفاده از این ویژگی اندروید گوشی شما باید نسخه‌ی ۷ و جدیدتر باشد.

منبع: www.zoomit.ir

اپلیکیشن Your Phone

اگر شما هم اهل فن هستی و نظری در این خصوص داری همین الان یک فنجون قهوه تو دستته اهل تکنولوژی هستی یک ایرانی هستی از پراید بدت میاد حداقل یک بار به مجتمع کامپیوتر پایتخت اومدی اعتقاد داری ۲+۲=۴ میشه از اون کلش بازها هستی اعتقاد داری اول مرغ بوده بعد تخم مرغ پیاده روی رو دوست داری اهل دل هستی جوراب رنگی رو بیشتر دوست داری نشستی همه اش رو بخونی هنوز خرید حضوری رو به آنلاین ترجیح میدی پینت بال دوست داری فکر میکنی دلار باید ۱۰۰۰ تومن باشه رنگ صورتی چرک رو درک نمی‌کنی فکر میکنی میدونی چرا ۴۲؟ فکر میکنی باحالی و خیلی عشقی نظری داری که فکر میکنی باید مطرح بشه معتقدی استیک خوشمزه تره به سیاست کاری نداری منتظری این ها تموم بشه الان داری میخندی برف و بارون رو خیلی دوست داری میدونی صدای روباه چطوریه نگاه متفاوتی به مسائل داری در خصوص موضوع این خبر یک خط برای ما بنویس ;)

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برقراری تماس تلفنی