از امروز می توانید هوم پاد را در مجتمع کامپیوتر پایتخت تهیه نمائید !

homepod

از امروز می توانید هوم پاد را در مجتمع کامپیوتر پایتخت تهیه نمائید !

هوم پاد نخستین اسپیکر هوشمند اپل می باشد و به تازگی وارد بازار جهانی شده است. همچنین این اسپیکر هوشمند اپل طی مدت زمان بسیار کمی وارد ایران شد. ازین پس نیز شما می توانید هوم پاد را از مجتمع کامپیوتر پایتخت تهیه نمایید.

گفتنی است که اپل، هوم پاد خودش را که مبتنی بر سیری (Siri) می باشد، در کنفرانس WWDC 2017 معرفی کرد. به گفته شرکت اپل، این بلندگوی هوشمند با ترکیب کردن سیری (Siri) و اپل موزیک، طعم و مزه موسیقی را در شما دگرگون می نماید. کارهای روزمره خودر را به آن بسپارید چرا که می تواند دستیار هوشمند خانه شما باشد و همچنین آن را کنترل کند.

اولین بلندگوی شرکت اپل می باشد. طراحی آن بسیار ساده می باشد، مگر اینکه در حال زندگی کردن در یک خانه روستایی هستید. مکانی پیدا نمی شود که این جسم کوچک، توجه زیادی را به خود جلب نکند. بلندگوی هوشمند اپل دارای هفت توییتر (Tweeter) می باشد که در قسمت پایین آن به صورت خطی قرار گرفته اند و هر کدام از آنها دارای یک ساب ووفر ۴ اینچی می باشند، که صدا را به سمت بالا پخش می نمایند. همچنین دارای ۶ میکروفون در قسمت میانی می باشد تا به سیری (Siri)دسترسی داشته باشید. هوم پاد با اپل موزیک سازگار بوده و می تواند به تمامی موسیقی های اپل موزیک دسترسی داشته باشد. این دستگاه بجز پخش کردن موسیقی، می تواند دستیار هوشمند خانه شما باشد. شما با استفاده از سیری می توانید به اطلاعاتی همچون: آب و هوا، اخبار، ترافیک و … دسترسی داشته باشید، و همچنین به ارسال پیامک یا زنگ زدن با آن بپردازید و همچنین سیری می تواند پیام های دریافتی را برای شما بخواند. این هوم پاد با پوششی پارچه ای و استوانه ای شکل می باشد.

مجتمع کامپیوتر پایتخت