اندروید اوریو و زمان دقیق انتشار بروزرسانی آن برای گوشی های سامسونگ

android oreo

به تازگی زمان دقیق منتشر شدن بروزرسانی اندروید اوریو اعلام شده است که طبق آن،  گلکسی نوت ۸، گوشی‌های مدل ۲۰۱۷ سری Galaxy A و دوگانه گلکسی اس ۷ از گوشی هایی هستند که بر اساس این زمان بندی جدید، بروزرسانی را دریافت می کنند.

پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به‌طور پیش‌فرض از اندروید ۸.۰ اوریو بهره می‌برند. این در حالی است که سامسونگ همزمان با انتشار اولین نسخه پیش‌نمایش اندروید پی ویژه توسعه‌دهندگان، لیستی از گوشی‌هایی که بروزرسانی اندروید اوریو را دریافت خواهند کرد به همراه زمان عرضه آپدیت جدید، اعلام کرده است.

هم اکنون انتشار بروزرسانی یادشده برای گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در دستورکار قرار گرفته است اما این دو محصول، تنها گوشی‌های سامسونگ نخواهند بود که آپدیت اندروید اوریو برای آن‌ها عرضه خواهد شد. در حقیقت گوشی‌های هوشمندی نظیر گلکسی نوت ۸، گلکسی اس ۷، گلکسی اس ۷ اج و مدل‌ ۲۰۱۷ گوشی‌های Galaxy A3، Galaxy A5 وGalaxy A7 در لیست دریافت بروزرسانی جدید قرار گرفته‌اند.

نکته قابل توجه اینکه گلکسی نوت ۸ اولین محصول این لیست جدید خواهد بود که بروزرسانی اندروید ۸.۰ اوریو را دریافت می‌کند. ۳۰ مارس ۲۰۱۸ میلادی برابر با دهم فروردین ماه ۱۳۹۷ شمسی، تاریخی است که برای آغاز فرایند انتشار بروزرسانی اندروید اوریو برای گلکسی نوت ۸ اعلام شده است.

Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge دو گوشی هوشمندی هستند که در فاز بعدی و از ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ میلادی برابر با ۲۴ فروردین ماه ۱۳۹۷ آپدیت اندروید اوریو را دریافت می‌کنند. در ادامه، کاربران Galaxy A7، Galaxy A5 و Galaxy A3 مدل ۲۰۱۷ میلادی آپدیت اندروید اوریو را دریافت می‌کنند. همان‌طور که می دانید این سه گوشی هوشمند به طور پیش‌فرض در قالب تجهیز به اندروید نوقا به بازار عرضه شدند. سامسونگ آپدیت اندروید اوریو را برای این سه محصول از تاریخ ۲۵ می ۲۰۱۸ میلادی برابر با ۴ خرداد ماه ۱۳۹۷ عرضه خواهد کرد.

مجتمع کامپیوتر پایتخت