گوشی Redmi Note 11T Pro بزودی معرفی می شود

گوشی Redmi Note 11T Pro بزودی معرفی می شود

همانطور که می‌دانید سری گوشی‌های POCO و Redmi Note شرکت شیائومی از محصولات بسیار اقتصادی و پرطرفدار این کمپانی هستند و در کشورمان ایران هم علاقه‌مندان بسیاری دارند. بر اساس گزارش جدید گوشی‌های Poco X4 NFC و Redmi Note 11T Pro اخیراً گواهی FCC را دریافت کرده‌اند و با معرفی رسمی فاصله‌ای ندارند.

امروز شماره مدل گوشی‌های Poco X4 NFC و Redmi Note 11T Pro در دیتابیس سازمان FCC مشاهده شده است. شماره مدل‌های 2201116PG و 2201116SG به ترتیب به گوشی‌های پوکو ایکس 4 و ردمی نوت 11 تی پرو نسبت داده شده و انتظار می‌رود لیست‌های افشا شده مربوط به این دو محصول باشد.

طبق اطلاعاتی که پیش از این افشا شده است، گوشی‌های Poco X4 NFC و Redmi Note 11T Pro سخت افزار کاملاً یکسانی خواهند داشت و در نتیجه انتظار می‌رود برای دو منطقه‌ی جغرافیایی مختلف عرضه شوند. بر اساس لیست FCC منتشر شده از این دو، هر دو گوشی از رابط کاربری MIUI 13، شبکه Wi-Fi دو بانده و فناوری 5G بهره می‌برند. اما همانطور که احتمالاً مطلع هستید لیست FCC اطلاعات دیگری در بر ندارد.

همچنین گفته می‌شود گوشی Redmi Note 11T Pro دارای یک باتری 4900 میلی‌آمپر ساعتی با فناوری شارژ سریع 67 واتی است و در پیکربندی‌های حافظه‌ی 6/64GB، 6/128GB یا 8/128GB تولید می‌شود. از سوی دیگر انتظار می‌رود شیائومی امسال سری Poco X4 را در چهار نسخه‌ی متفاوت معرفی کند و گفته‌ی می‌شود نسخه‌ی Poco X4 NFC از این گوشی‌ها دارای یک نمایشگر 6.67 اینچی امولد (AMOLED) با نرخ نوسازی 120 هرتز و همچنین چیپست دایمنسیتی 920 (Dimensity 920) مدیاتک است. افزون بر این، گوشی مزبور از یک ترکیب دوربین سه‌گانه متشکل از یک دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، یک سنسور اولتراواید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکروی 2 مگاپیکسلی بهره‌مند است.

البته در نظر داشته باشید تمام اطلاعات منتشر شده تاکنون در مورد گوشی‌های Poco X4 NFC و Redmi Note 11T Pro در حد حدس و گمان است و هنوز حتی زمان معرفی رسمی این محصولات مشخص نیست. اما اگر لیست‌های FCC افشا شده مربوط به این محصولات باشد می‌توان نتیجه گرفت به زمان معرفی رسمی آن‌ها بسیار نزدیک هستیم.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.