کرونا پیش ثبت نام نمایشگاه الکامپ را به تعویق انداخت

اسفند ماه سال پیش بود که سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور (نصر) از شروع پیش ثبت نام الکامپ 99 از اردیبهشت 99 خبر داد. حالا این سازمان در بیانیه‌ای اعلام کرده به علت شیوع کرونا، پیش ثبت نام این نمایشگاه تا اطلاع ثانوی به تعویق افتاده است.

سازمان نصر در اطلاعیه شماره 3 خود برای بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک، موسوم به الکامپ، اعلام کرده:

«به اطلاع همه شرکت‌ها و علاقمندان حضور در بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک می‌رساند، با توجه به شرایط بوجود آمده در کشور عزیزمان به علت شیوع کرونا ویروس، پیش ثبت نام این نمایشگاه تا اطلاع ثانوی به تعویق می‌افتد. قبل از این قرار بود پیش ثبت نام الکامپ ۲۶ از ابتدای اردیبهشت ماه ۱۳۹۹ آغاز و تا سی و یکم اردیبهشت ادامه پیدا کند. کمیته اجرایی برگزاری الکامپ با آرزوی سلامتی و سربلندی برای ملت ایران و‌ همه مردم جهان، به اطلاع می‌رساند با فراهم شدن شرایط، تاریخ‌های جدید پیش ثبت نام الکامپ ۱۳۹۹ را به زودی اطلاع رسانی خواهد کرد.»

زمان برگزاری الکامپ سال ۹۹

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، نمایشگاه الکامپ امسال در تاریخ 24 تا 27 تیر ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود. با توجه به تعویق پیش ثبت نام و همچنین ادامه شیوع کرونا در ایران، این احتمال وجود دارد که تاریخ برگزاری نمایشگاه الکامپ 99 نیز تغییر کند و دیرتر برگزار شود، چرا که در حال حاضر برخی سالن‌های محل برگزاری نمایشگاه تبدیل به بیمارستان موقت شده است.

منبع: دیجیاتو

اگر شما هم اهل فن هستی و نظری در این خصوص داری همین الان یک فنجون قهوه تو دستته اهل تکنولوژی هستی یک ایرانی هستی از پراید بدت میاد حداقل یک بار به مجتمع کامپیوتر پایتخت اومدی اعتقاد داری ۲+۲=۴ میشه از اون کلش بازها هستی اعتقاد داری اول مرغ بوده بعد تخم مرغ پیاده روی رو دوست داری اهل دل هستی جوراب رنگی رو بیشتر دوست داری نشستی همه اش رو بخونی هنوز خرید حضوری رو به آنلاین ترجیح میدی پینت بال دوست داری فکر میکنی دلار باید ۱۰۰۰ تومن باشه رنگ صورتی چرک رو درک نمی‌کنی فکر میکنی میدونی چرا ۴۲؟ فکر میکنی باحالی و خیلی عشقی نظری داری که فکر میکنی باید مطرح بشه معتقدی استیک خوشمزه تره به سیاست کاری نداری منتظری این ها تموم بشه الان داری میخندی برف و بارون رو خیلی دوست داری میدونی صدای روباه چطوریه نگاه متفاوتی به مسائل داری در خصوص موضوع این خبر یک خط برای ما بنویس ;)

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

Hack