هوش-مصنوعی-وارد-بازار-لباس-میشود!

هوش مصنوعی وارد بازار لباس میشود!

یک استارتاپ دوخت سفارشی لباس آقایان اعلام کرد که می تواند با استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی، لباس‌های سفارشی تولید کند.

طبق گفته های شرکت Original Stitch، برنامه هوشمند Bodygram به صورت کامپیوتری قادر است اندازه‌های دقیق مشتری را درآورد و آنها را برای دوخت پیراهن‌های دکمه دار این شرکت به کار گیرد.
شرکت Original Stitch در سال 2015 تاسیس شده و به مشتریان خود این اطمینان را می‌دهد که محصولات کاملا سفارشی و مخصوص به آنها تحویل می‌دهد. از آنجاکه این شرکت یک فروشگاه آنلاین است و دوختن لباس‌های سفارشی نیازمند اندازه گیری دقیق بدن مشتری است، این کار عموما توسط خود مشتری انجام می‌شد که احتمال خطا را بالا می‌برد.
مدیر عامل این شرکت می‌گوید:” اندازه گیری به روش سنتی احتمال خطای بالایی دارد و ممکن است مشتری به دلیل اندازه‌های نا مناسب، از کار ناراضی باشد. اما با این طرح جدید، می‌توان میزان رضایت مشتریان را جلب کرد و به دنبال آن محبوبیت شرکت را بالا برد.”
این شرکت با بادیگرام قادر است لباس‌هایی دقیقا اندازه بدن مشتریان به آنها تحویل دهد. مشتری تنها کافیست یکی از پیراهن‌های قبلی خود را روی زمین پهن کند، یک برگه کاغذ روی ‌آن بگذارد و بعد با گوشی خود یک عکس بگیرد. سیستم این برنامه به همین طریق به اندازه‌ها دسترسی پیدا خواهد کرد.
هدف شرکت Original Stitch این است که مشتریان راحت‌تر بتوانند پیراهن‌های سفارشی مخصوص خود را خریداری کنند و به علاوه از تجربه خرید انلاین خود نیز بیشتر لذت ببرند.
محصولات این شرکت گران قیمت هستند. ارزان‌ترین نمونه پیراهن در این وبسایت 50 دلار و بیشتر پیراهن‌ها بیش از 80 دلار قیمت دارند. مشتریان همچنین می‌توانند پارچه دلخواه خود را برای دوخت قسمت‌های مختلف پیراهن انتخاب کنند که قیمت سفارش را بالا خواهد برد.
تنها 3 درصد سفارشات انجام شده با استفاده از نرم افزار اندازه گیری بادیگرام، برگشت خورده‌اند و این در حالیست که در سیستم گذشته این شرکت، 23 درصد محصولات به دلیل عدم رضایت مشتری به شرکت پس داده می‌شدند.

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.