هوآوی از نمایشگر حرفه ای خود رونمایی کرد

هوآوی از نمایشگر حرفه ای خود رونمایی کرد

شرکت هوآوی هر سال نسل جدیدی از اسمارتفون ها و دیگر محصولات هوشمند خود رونمایی می کند. حال برای نخستین بار اولین نمایشگر یا همان مانیتور خود را در قالب یک مدل حرفه ای به نام میت ویوو جی تی رونمایی کرد.

کمپانی Huawei از نسل جدید نمایشگر‌های هوشمند خود رونمایی کرده است. این سری تحت نام Huawei MateView معرفی شده و شامل نمایشگر‌های حرفه ای برای طراحان می‌شود. مدل Huawei MateView GT این سری از یک صفحه نمایش فوق عریض بزرگ بهره می‌برد.

این صفحه نمایش منحنی است و Soundbar مخصوص خودش را دارد. این یعنی تجربه‌‌ی کار صوتی شما با این نمایشگر حسابی غنی خواهد بود. ابعاد این صفحه 34 اینچ با انحنای 1700 درجه است. رزولوشن این صفحه WQHD و نرخ refresh Rate آن هم 165 هرتز است.

این نمایشگر به جز Sound Bar، دو میکروفون مجزا هم دارد. پالت رنگی صفحه DCI-P3 است. این نمایشگر توان خود را از طریق یک پورت USB-C با توان 135 وات تامین می‌کند. پورت‌های روی نمایشگر شامل پورت‌های OMTP، CTIA و USB-C می‌شوند. این نمایشگر 558 دلار قیمت خواهد داشت و از تاریخ 1 ژوئن عرضه خواهد شد. برای کسب جزئیات بیشتر بهتر است به وب سایت شرکت هوآوی مراجعه کنید. انتظار داریم بزودی مدل های دیگر هم معرفی شود.

منبع

 

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.