نسخه اسنپدراگونی ردمی نوت 11 راهی بازار جهانی می شود

نسخه اسنپدراگونی ردمی نوت 11 راهی بازار جهانی می شود

اگر به خاطر داشته باشید حدود دو هفته پیش شرکت شیائومی از گوشی‌های سری ردمی نوت 11 مخصوص بازار چین، در سه نسخه‌ی Redmi Note 11، Redmi Note 11 Pro و Redmi Note 11 Pro Plus رونمایی کرد. بر اساس خبرهای جدید، مدل‌های جهانی (گلوبال) گوشی‌های سری Redmi Note 11 با چیپست‌های اسنپدراگون کوالکام معرفی می‌شوند.

زیربرند ردمی شرکت شیائومی در تاریخ 6 آبان از جدیدترین اعضای خانواده‌ی محبوب ردمی نوت در کشور چین رونمایی کرد. به گفته‌ی شرکت سازنده، پس از معرفی گوشی‌های ردمی نوت 11، فقط یک ساعت زمان لازم بود تا بیش از 500,000 دستگاه از این گوشی‌ها به فروش برسد. امروز گزارش جدیدی منتشر شده که به نسخه‌های جهانی سری Redmi Note 11 اشاره دارد و بر این باور است که نسخه‌های گلوبال این گوشی‌ها از چیپست‌های اسنپدراگون بهره می‌برند و طراحی کاملاً متفاوتی خواهند داشت.

همانطور که می‌دانید گوشی ردمی نوت 11 از چیپست Dimensity 810 استفاده می‌کند در حالی که ردمی نوت 11 پرو و ردمی نوت 11 پرو پلاس به تراشه‌ی Dimensity 920 مجهزاند. طبق افشاگری جدید، گوشی‌های Redmi Note 11 که برای بازار جهانی عرضه می‌شوند از چیپست‌های Snapdragon کوالکام بهره می‌برند. همچنین گفته می‌شود این محصولات با نامی متفاوت در کشور چین نیز عرضه خواهند شد.

بر اساس افشاگری جدید، نسخه‌های گلوبال گوشی‌های ردمی نوت 11 در سه ماه اول سال 2022 رونمایی می‌شوند. البته هنوز مشخص نیست دلیل تغییر تراشه‌های سری ردمی نوت 11 از دایمنسیتی مدیاتک به اسنپدراگون چیست، اما برخی پیش‌بینی می‌کند این کار به کمبود موجودی تراشه‌های Dimensity مرتبط است.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.