موافقت FCC با پرتاب ماهواره برای ارائه اینترنت ماهواره ای بین المللی

موافقت FCC با پرتاب ماهواره برای ارائه اینترنت ماهواره ای بین المللی

امروز کمیسیون ارتباطات فدرال موافقت خود را با درخواست کمپانی One Web مبنی بر ارسال 720 ماهواره به فضا برای ارائه اینترنت ماهواره ای بین المللی اعلام کرد.

کمپانی One Web از سال 2010 درخواست خود را مبنی بر اختصاص باند مخابره اینترنت به FCC ارسال کرده بود و سرانجام امسال با درخواست آنها موافقت شد.

قرار است در ابتدا تا پایان سال آینده میلادی 10 ماهوراه به صورت آزمایشی به فضا پرتاب شوند و در صورت تایید آزمایشات مورد نظر FCC، مجوز نهایی برای ارسال تمامی 720 ماهواره به مدار نزدیک به زمین تا پایان سال 2019 صادر شود. One Web قصد دارد با استفاده از تکنولوژی NGSO ماهواره های خود را مدار قرار دهد و به این ترتیب اینترنت پرسرعت ماهواره ای را در اختیار تمام مردم جهان قرار دهد. هدف اصلی این شرکت ارائه اینترنت در مناطق دور از دسترس و توسعه نیافته است و همچنین برنامه ای برای مجهز کردن تمامی مدرسه های جهان به اینترنت تا سال 2022 نیز در نظر گرفته شده است. همچنین برنامه بلند مدت One Web نیز برای ارائه اینترنت در همه نقاط کره زمین تا سال 2027 عملی خواهد شد.

همچنین بهتر است بدانید به جز One Web شرکت های بسیار زیاد دیگری نیز وجود دارند که به دنبال دریافت مجوز برای پرتاب ماهواره و ارائه خدمات اینترنت ماهواره ای هستندکه از جمله آن ها می توان بوئینگ، تله ست و اسپیس ایکس می باشد.

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.