سری وان پلاس 10 با چیپست دیمنسیتی 9000 همراهند

سری وان پلاس 10 با چیپست دیمنسیتی 9000 همراهند

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ اسمارت‌فون‌های سری وان‌پلاس 10، گزارش جدیدی منتشر شده که اطلاعاتی را در خصوص یکی از اعضای این سری پرچم‌دار ارائه نموده است. شواهد نشان می‌دهد که این شرکت چینی یکی از اعضای خانواده‌ پرچم‌دار جدید خود را همراه با جدیدترین تراشه‌ کمپانی مدیاتک موسوم به دایمنسیتی 9000 روانه بازار خواهد کرد.

گفتنی است که خبر فوق از طریق رسانه‌ MySmartPrice و توسط خبرنگاری معروف به نام یوگش برار منتشر شده است. لازم به ذکر است که تاکنون کمپانی وان‌پلاس به صورت رسمی، تاریخی دقیق برای عرضه‌ گوشی‌های پرچم‌دار آینده‌ خود اعلام نکرده است.

با این حال شایعات حاکی از آن است که این شرکت ابتدا به ساکن در تاریخ 11 ژانویه 2022 از اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 پرو رونمایی نموده و مدتی پس از آن وان‌پلاس 10 را عرضه خواهد نمود. اما در روز جاری و در خبر فوق‌الذکر، یکی از مشخصات بارز سری وان‌پلاس 10 مشخص شد.

چندی پیش کمپانی مدیاتک از پردازنده‌ جدید و پرچم‌دار خود که برای گوشی‌های هوشمند رده‌بالا طراحی شده است، رونمایی کرد. این تراشه از تحلیل خوشه‌بندی 1+3+4 بهره برده و از معماری 4 نانومتری با حداکثر سرعت کلاک 3.0 گیگاهرتز در قدرتمندترین هسته‌ خود برخوردار است.

بنابراین در حالی که انتظار می‌رفت کمپانی وان‌پلاس، اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 پرو را به عنوان یکی از نخستین گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار به چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 مجهز نماید، به نظر می‌رسد که دستگاه مذکور در زمره اولین گوشی‌های هوشمندی قرار خواهد گرفت که همراه با پردازنده‌ی دایمنسیتی 9000 عرضه خواهد شد.

شایان ذکر است که شرکت وان‌پلاس به‌زودی در گوشی‌های هوشمند جدید خود، رابط کاربری یکپارچه خود با کمپانی اوپو را به بوته آزمایش خواهد گذاشت. گفته می‌شود که وان‌پلاس این رابط کاربری اختصاصی را برای مارکت‌های جهانی در نظر گرفته است.

انتظار می‌رود که با ادغام این دو شرکت، دستگاه‌های جدید وان‌پلاس احتمالاً همراه با رابط کاربری ColorOS 12 و یا OxygenOS 12 که هر دو رابط در بستر اندروید 12 اجرا می‌شوند، روانه بازار شوند. لازم به توضیح است که خبر فوق تنها یک گزارش تایید نشده و غیر رسمی قلمداد شده و باید در صحت و سقم آن با دیده‌ تردید نگریست.

منبع

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.