سامسونگ ، فعالیت بخش تولید تراشه را افزایش می دهد

سامسونگ ، فعالیت بخش تولید تراشه را افزایش می دهد

سامسونگ تصمیم دارد فعالیت های خود را در زمینه های طراحی و تولید چیپ پردازشی افزایش دهد . بدین منظور این کمپانی ۲۰۰ نیروی انسانی به بخش تولید الکترونیکی خود اضافه کرده است تا با تمرکز بیشتری به تولید تراشه پردازشی بپردازد .

آنچه انتظار می رود این می باشد ارزش بازار تراشه پردازشی تا سال ۲۰۲۰ به ۳۰۰ میلیارد دلار افزایش یابد . تولیدات صنایع نیمه هادی سامسونگ عبارتند از فبلس ، ریخته گری و حافظه .
سامسونگ با انجام جداسازی دو بخش فلبس و ریخته گری باعث تولید چیپ ست ها در بخش ریخته گری شده است که با توجه به این موضوع مشتریان اعتماد بیشتری به تراشه های سامسونگ پیدا کرده اند . سامسونگ دست به معرفی اولین تراشه ی پردازشی ۱۰ نانومتری موبایل زده است و قصد دارد تا سال ۲۰۲۰ عرضه چیپ ست ۴ نانومتری را آغاز کند. ای کمپانی تا سال ۲۰۱۸ به جهت تقویت بخش تراشه خود، دست به استخدام ۱۰۰۰ کارمند خواهد زد که در دو بخش فلبس و ریخته گری مشغول خواهند شد . براساس گزارشی که گرانتر منتشر کرد درسال گذشته صنایع نیمه هادی در بازار جهانی به ارزشی معادل ۳۴۳۰۵ میلیارد دلار رسیده اند . چندسال پیش بود که اینتل با خرید شرکت آلترا بامبلغ ۱۷.۶ میلیارد دلار تلاش کرد تا تکنولوژی آرایه دریچه ای برنامه پذیر میدانی یا FPGA را برای این کمپانی بهبود بخشد .

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.