رونمایی هدست واقعیت مجازی HTC مجهز به فناوری ردیابی چشم

هدست

هدست‌های واقعیت مجازی اچ تی سی روز به روز جذاب‌تر می‌شوند. در نمایشگاه CES، شرکت تایوانی از نسخه جدید هدست وایو به نام Vive Pro Eye پرده برداشت. تفوت بزرگ این محصول وجود سنسورهای ردیاب‌ حرکات چشم درون هدست است که شما را از کنترلرهای خارجی بی‌نیاز خواهد کرد و می‌توانید بدون دست به کنترل دستگاه خود بپردازید.

با گذاشتن Vive Pro Eye روی سر، به جای آنکه با کنترلرهای دستی در منوهای آن حرکت کنید می‌توانید همین کار را با حرکات چشم انجام بدهید. ساده‌تر بگوییم، برای ورود به یک منوی جدید کافیست فقط چشم خود را به آیکن آن بدوزید تا هدست متوجه منظورتان شود.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

قابلیت‌های Vive Pro Eye

شرکت اچ تی سی اعلام کرده که از همین امسال، Vive Pro Eye را برای استفاده در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد و حتی از همین حالا تست قابلیت‌های آن را با گروه کوچکی از همکاران خود آغاز کرده است. به عنوان مثال، لیگ حرفه‌ای بیسبال آمریکا از همین هدست برای بازی Home Run Derby VR استفاده کرده که در CES امسال بازدیدکنندگان از غرفه این شرکت می‌توانستند آن را تجربه کنند.

به گفته خبرنگاران حاضر در نمایشگاه، ظاهرا ویژگی ردیابی حرکات چشم در خود بازی قابل استفاده نبوده اما برای جابجایی در منوها می‌توانستید از آن استفاده کنید. اچ تی سی هنوز جزئیات زیادی در مورد قیمت و زمان عرضه Vive Pro Eye ارائه نکرده، اما اعلام نموده که طی سه ماهه دوم سال 2019 می‌توانید آن را خریداری کنید.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

اگر شما هم اهل فن هستی و نظری در این خصوص داری همین الان یک فنجون قهوه تو دستته اهل تکنولوژی هستی یک ایرانی هستی از پراید بدت میاد حداقل یک بار به مجتمع کامپیوتر پایتخت اومدی اعتقاد داری ۲+۲=۴ میشه از اون کلش بازها هستی اعتقاد داری اول مرغ بوده بعد تخم مرغ پیاده روی رو دوست داری اهل دل هستی جوراب رنگی رو بیشتر دوست داری نشستی همه اش رو بخونی هنوز خرید حضوری رو به آنلاین ترجیح میدی پینت بال دوست داری فکر میکنی دلار باید ۱۰۰۰ تومن باشه رنگ صورتی چرک رو درک نمی‌کنی فکر میکنی میدونی چرا ۴۲؟ فکر میکنی باحالی و خیلی عشقی نظری داری که فکر میکنی باید مطرح بشه معتقدی استیک خوشمزه تره به سیاست کاری نداری منتظری این ها تموم بشه الان داری میخندی برف و بارون رو خیلی دوست داری میدونی صدای روباه چطوریه نگاه متفاوتی به مسائل داری در خصوص موضوع این خبر یک خط برای ما بنویس ;)

1 پاسخ
  1. امیرحسین
    امیرحسین گفته:

    فکر نمیکنم بشه بیشتر از یک ربع ازش استفاده کرد.
    یک حالت بدی برای آدم پیش میاد که میخوای زودتر درش بیاری!!!

    پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.