huawei-honor-9

رونمایی از آنرا 9 هواوی با تراشه کرین 960 و دوربین دو گانه

چند ساعتی از رونمایی گوشی آنرا می گذرد . این گوشی به همراه دوربین دوگانه عرضه شده است . همان طور که انتظار می رفت آنرا ۹ توسط کمپانی هواوی رونمایی شد .

وجود یک دوربین دوگانه در پشت آن و پردازنده کرین ۹۶۰ که در گوشی های هوشمند دیگر این کمپانی هم چون پی ۱۰ و میت ۹ شاهد بودیم می باشد . حافظه ی این گوشی هوشمند رم ۴ و ۶ گیگابایتی با حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با پشتیبانی از اسلایت میکرو اس دی می باشد .
یکی از نکات قوت این گوشی هوشمند وجود دوربین دوگانه در پشت آن می باشد . دو نمونه سنسور ۱۲ و ۲۰ مگاپیکاسلی در دوربین دوگانه این گوشی وجود دارد که با وجود لنری که از زوم اپتیکال دو برابر پشتبانی می کند که به شما امکان ثبت تصاویری همراه با بوکه می باشد ‌ . در جلو این گوشی نیز یک سنسور ۸ مگاپیکسلی می باشد . در کنار آنرا ۹ هواووی تکنولوژی موبایل خود را با نام هواوی پی معرفی کرد که پرداخت این سیستم مبتنی بر NFC می باشد که به کاربر امکان تراکنش های مختلف مالی را می دهد ‌ . از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند می توان به پشتیبانی از جکک هدفون ۳.۵ میلی متری ، و ظرفیت ۳۲۰۰ میلی آمپر ساعتی باتری و همچنین اتصال وایفای و4G VOLTE نام برد ‌ . این کمپانی سنسور اثر انگشت را برای بخش جلویی استفاده کرده است و برای صدای شفاف تر از تراشه جدید پردازشی بهره برده است .
آنرا ۹ در سه رنگ آبی ، مشکی ، خاکستری ، طلایی در بازار عرضه خواهد شد . نسخه آنرا ۹ با حافظه ی رم ۶ گیگابایتی و حافظه داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت به قیمت ۴۰۰ و ۴۴۰ دلار در بازار عرضه می شود و نسخه ی ۴ گیگابایتی مجهز به حافظه ی داخلی ۶۴ گیگابایتی به قیمت ۳۴۰ دلار روانه بازار خواهد شد .

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.