ایسوس

توسط ایسوس اولین لپ تاپ مجهز به پردازنده رایزن معرفی شد

ایسوس به عنوان اولین شرکت مجهز به گمینگ ROG به پردازنده های جدید AMD ، در دنیای لپ تاپ خواهد بود . بنابر این اولین شرکتی خواهد بود که از رایزن لپ تاپ استفاده می کند .

با انتشار تیزر ویدیویی در هفته گذشته توسط ایسوس به عنوان اولین شرکت در دنیا ، که از پردازنده های Ryzen ای ام دی در لپ تاپ های گیمینگ ROG خود بهره برده است . با توجه به اینکه شرکت ایسوس تنها برای لپ تاپ های رده بالا گیمینگ از برند ROG استفاده می کند ، باید یکی از بالارده ترین پردازنده های رایزن را در این لپ تاپ انتظار داشت .

در کانال یوتیوب گیمینگ ویدیویی توسط ایسوس معروف به <<Asus`s Republic of Gamers>> انتشار پیدا کرد . از آن جا که این ویدیو تیز تبلیغاتی می باشد اطلاعات آن چنانی داده نمی شود . و تنها اطلاعاتی که از تیزر ذکر شده میتوان داشت آن است که لپ تاپ مذکور از سری ROG می باشد و با تو جه به هشتگ computex2017 # در نمایشگاه کامپیوتکس ارائه می شود .
هنوز مشخص نیست لپ تاپ جدید ایسوس از چه پردازنده گرافیکی برخوردار است با توجه به آن که ADM هنوز APU قدرت مندی که پردازنده گرافیکی آن مجهز به طراحی وگا داشته باشد به بازار عرضه نشده است .
دستگاه های مجهز به APU های رایزن ADM موسوم به Raven Ridge ، قرار است تا سه ماهه سوم سال جاری میلادی به بازار عرضه شود .
تا یک هفته دیگر نمایشگاه کامپیوتکس 2017 آغازخواهد شد که در آن انتظار معرفی دستگاه های متعدد رایزن را می توان داشت

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.