مایکروسافت-در-حال-کار-روی-نسخه-جدیدی-از-ویندوز-موبایل-است

به زودی مایکروسافت نسخه جدیدی ویندوز موبایل ارائه خواهد کرد

طبق گزارشات مایکروسافت درحال راه اندازی نسخه جدید ویندوز موبایل می باشد .

با توجه به شکست های این شرکت در زمینه ویندوز موبایل انتظار می رفت این شرکت از فعالیت در این زمینه تسلیم شده باشد که با اعلام این خبر ظاهرا مایکروسافت یک بار دیگر می خواهد شانس خود را در زمینه موبایل امتحان کند .
ظاهرا این شرکت بر روی یک سخت افزار جدید برای ویندوز 10 کار می کند . طبق آنچه به گوش می رسد این دستگاه می خواهد تجربه موبایلی جدید را از مایکروسافت ارائه دهد . قرار است با رابط کاربری متفاوتی با آن چه تا کنون شاهد بود ه ایم روبه رو شویم .
این دستگاه در سال آینده معرفی خواهد شد و از برنامه های کاربری یونیورسال ویندوز بهره خواهد برد .مایکروسافت نظر مصرف کنندگان را در تجربیات قبلی در این زمینه کاهش داده لذا باید سنجیده تر پیش رود و برای ارائه نرم افزار و سخت افزار برنامه ریزی کرده و عملکرد خوبی را داشته باشد . صاحب نظران در این زمینه اعلام داشتند امکان این که مایکروسافت بخواهد ویندوز 10 را روی پردازنده ADM استفاده کند زیا است . احتمالا نسخه جدید ویندوزی که مایکروسافت می خواهد طراحی کند جایگاه قبلی که در تجربیات قبلی در ذهن مصرف کنندگان قرار داده را پاک خواهد کرد و با عملکردی خوب در ذهن آنها ماندگار خواهد شود و این تجربه ادامه دار می شود . حتما همه برای دیدن این نسخه که مایکروسافت تلاش دارد با طراحی متفاوت خلق کند خواهیم بود .

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.