اپل از طرف مایکروسافت به کپی برداری متهم شد

اپل از طرف مایکروسافت به کپی برداری متهم شد

مایکروسافت اعلام داشته که اپل از این کمپانی کپی برداری کرده است .

این دو کمپانی در ماه می و ژوئن در دنیای فناوری پرخبر بودند . اپل در این دوره بر آیپد پرو تمرکز کرده بود . گفتنی است کوپرتینونشین ها برای بازار دستگاه های دو کاره یا هیبریدی توجه خاصی دارند . اپل قبل این مایکروسافت را برای تمرکز بر روی همین بخش مسخره می گرفت اما خود در حال حاضر به این سمت سوق پیدا کرده است همین مسئله باعث شده تا رایان گاوین مدیر بخش سرفیس مایکروسافت از کپی برداری ایده های خود در محصولات آیپد پرو اپل سخن گوید .
گاوین در مصاحبه با بیزینس اینسایدر گفته است : 《فقط تصور کنید اگر قرار است چشم ما به اپل باشد ، هیچ گاه نمی توانستیم محصولاتی همچون سرفیس پرو یا سرفیس بوک را بسازیم 》
در اکتبر سال ۲۰۱۲ بود که مایکروسافت اولین مدل از سرفیس را بانام سرفیس آرتی معرفی کرد که در آن تلاش شده بود به وسیله یک پایه ی داخلی و یک کیبورد جداشدنی عملکردی شبیه به تبلت یا لپ تاپ را داشته باشد . آن زمان بود که مدیرعامل اپل بخاطر موفق نبودن سرفیس آرتی این دستگاه را میان یخچال و یک تستر نامید و مایکروسافت را مسخره گرفت .
حال گاوین می گوید اپل هیچ چیزی برای عرضه ندارد و زمانی که مایکروسافت تلاش داشت تا مدل های جدید سرفیس را بسازد هیچ توجهی به اپل نداشت اما اظهار می کند در آن زمان به رقبای خود توجه می کردند و تا آن جا که حتی می توان درمورد محصولات سری سرفیس از نوآوری سخن به میان آورد .

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.