اپلیکیشن‌های آپ و اسنپ شرکت مشترک تاسیس کردند

همکاری اسنپ و آپ

اپلیکیشن‌های آپ و اسنپ به هم نزدیک شده‌اند چرا که بر اساس خبرها دو شرکت آسان پرداخت پرشین ( صاحب اپلیکیشن آپ ) و گروه اسنپ یک شرکت مشترک تاسیس کرده‌اند.

بر اساس اطلاعاتی که آسان پرداخت پرشین روی کدال قرار داده این ناشر خطاب به سهامدارانش اعلام کرده است که رشد دانلود اپلیکیشن آپ از مرز 30 میلیون بار هم گذشته است.

آسان پرداخت پرشین اضافه می‌کند: با توجه افق فعالیت‌های شرکت در این زمینه، مبتنی بر ایجاد یک Market Place جامع، در دسترس و آسان در این اپلیکیشن و « درجهت گسترش و تنوع خدمات قابل ارائه، تمرکززدایی از درآمدهای صرفاً مبتنی بر کارمزدهای شاپرکی و همچنین با نگاه حداکثرسازی منافع بلند مدت برای تمامی ذینفعان از جمله کاربران و سهامداران» شرکتی جدید را تأسیس خواهد کرد.

ناشر آسان پرداخت پرشین تصریح کرده است:«این شرکت جدید درجهت افزایش توان رقابتی و گسترش میزان دسترسی‌های عموم، در قالب یک همکاری مشترک(JV) برای اقدامات اجرایی ثبت شرکتی (New Company) با مالکیت 70درصد آسان پرداخت پرشین و 30درصد گروه اینترنتی رز است.»

مجتمع کامپیوتر پایتخت

دراختیار گرفتن انحصاری خدمات پرداخت اسنپ

ناشر “آپ” اهداف و کارکردهای این شرکت جدید را تمرکز و استقرار انحصاری تمامی خدمات گروه اینترنتی رز مانند کیف پول اسنپ، اسنپ فود، اسنپ مارکت، اسنپ تریپ، بامیلو و غیره بر بستر اپلیکیشن آپ درقالب شرکت فوق دانسته که به مرور در حال پیاده سازی در اپلیکیشن آپ بوده و قابل مشاهده و استفاده کاربران است.

همچنین توزیع منافع حاصل از فروش و ارائه خدمات ارائه شده بر بستر اپلیکیشن آپ به استثنای کارمزدهای شاپرکی به شرکت مشترک با سهم الشرکه تعیین شده و در نهایت تمرکز کلیه پرداخت‌های کاربران ، مشتریان و تراکنش‌های مجموعه اسنپ از طریق درگاه‌های مربوط به آپ یا کیف پول مشترک از دیگر این اهداف است.

این ناشر بدون اشاره به هزینه سرمایه گذاری در این پروژه ،تاکید کرده با توجه به آغاز عملیات اجرایی موارد فوق ، کلیه اثرات مالی این مشارکت بر درآمد مستقیم آپ و شرکت مذکور، پس از بررسی‌ لازم و به محض مشخص شدن از طریق سامانه کدال به اطلاع سهام داران و بازار سهام خواهد رسید.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

اگر شما هم اهل فن هستی و نظری در این خصوص داری همین الان یک فنجون قهوه تو دستته اهل تکنولوژی هستی یک ایرانی هستی از پراید بدت میاد حداقل یک بار به مجتمع کامپیوتر پایتخت اومدی اعتقاد داری ۲+۲=۴ میشه از اون کلش بازها هستی اعتقاد داری اول مرغ بوده بعد تخم مرغ پیاده روی رو دوست داری اهل دل هستی جوراب رنگی رو بیشتر دوست داری نشستی همه اش رو بخونی هنوز خرید حضوری رو به آنلاین ترجیح میدی پینت بال دوست داری فکر میکنی دلار باید ۱۰۰۰ تومن باشه رنگ صورتی چرک رو درک نمی‌کنی فکر میکنی میدونی چرا ۴۲؟ فکر میکنی باحالی و خیلی عشقی نظری داری که فکر میکنی باید مطرح بشه معتقدی استیک خوشمزه تره به سیاست کاری نداری منتظری این ها تموم بشه الان داری میخندی برف و بارون رو خیلی دوست داری میدونی صدای روباه چطوریه نگاه متفاوتی به مسائل داری در خصوص موضوع این خبر یک خط برای ما بنویس ;)

1 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.