اولین عکس سیاه سفید گرفته شده با وان پلاس 5

اولین عکس سیاه سفید گرفته شده با وان پلاس 5 منتشر شد

پرچ دار آینده وان پلاس قرار است در هفته آینده رونمایی شود . طبق ادعای مدیر اجرایی بنیان گذار وان پلاس عکس سیاه سفیدی که در ویبو منتشره شده است توسط وان پلاس ۵ گرفته شده است .

قبل از انتشار این عکس خبرهای حاکی از وجود گوشی به همراه دوربینی با قابلیت بالای عکس برداری بوده است که با انتشار این عکس باید شاهد گوشی با دوربین فوق العاده باشیم . عکس منتشر شده پرتره ای را نشان می دهد که توسط لایو فیلترهای وان پلاس گرفته شده است . اکسپوز این عکس مناسب است اما با این وجود جزئیات در سایه ها از دست رفته است . در پس زمینه شاهد اشباع هایلایت در قایق می باشیم ، که احتمال میرود منبع نور موجود نتوانسته است از فوکوس سوژه و اکسپوژ آن جلوگیری کند.
چندی پیش از این عکس ، توسط مدیرعامل وان پلاس عکسی منتشر یافت که با رزولوشن ۴۶۰۸ در ۳۴۵۶ در شب گرفته شده بود که قدرت دوربین وان پلاس ۵ را در نور کم به رخ می کشید . برخلاف نمونه قبلی این عکس اطلاعات متادیتایش حذف گردیده است به این علت نمی توان اطلاعات بیشتری از آن را در اختیار گذاشت . پرچم دار وان پلاس توانسته با همکاری DxO دوربینش را توسعه دهد . رونمایی از گوشی هوشمند وان پلاس ۲۰ ژوئن می باشد که احتمالا با قیمت ۵۰۰ دلار عرضه خواهد شد .

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.