افزایش بی‌سابقه قیمت بیت کوین نسبت به ۵ ماه اخیر

بعد از کاهش ارزش ارز مجازی بیت کوین طی چندین ماه به نظر روزهای خوش صاحبان بیت کوین فرارسیده است چرا که قیمت این ارز مجازی با ادامه روند صعودی روزهای اخیر به ارزش ۵ هزار دلار رسیده است.

البته انتظار بالایی نداشته باشید زیرا این نرخ در مقایسه با رکورد ۲۰ هزار دلاری بیت کوین در اواخر ۲۰۱۷ فاصله بسیاری دارد اما ۵ هزار دلار بالاترین نرخ آن از اواخر آبان سال گذشته محسوب می شود و در مقایسه با هفته گذشته نیز با هزار دلار رشد همراه بوده است.

افزایش مجدد قیمت این ارز رمز تحلیلگران را به استقبال بیشتر از آن امیدوار کرده تا جایی که برخی احتمال می‌دهند قیمت این رمز ارز به نرخ ۶ هزار دلاری نیز دست یابد. «سایمون پیترز»، تحلیلگر پلتفرم داد و ستد آنلاین eToro در این باره می گوید:

یک موج جدید بیت کوین را به زندگی برگردانده و عبور از مرز روانی ۵ هزار دلار بدین معنی است که سطح مقاومت ۶ هزار دلاری چندان دور از دسترس نیست. بیت کوین سال گذشته چندین ماه در حدود ۶ هزار دلار به سر می برد اما آنچه که در روزهای آتی رخ می دهد [در تعیین قیمت] حیاتی خواهد بود.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

بیت کوین

افزایش قیمت بیت کوین به چه دلیل است؟

تعدادی از کارشناسان ارز دیجیتال دلایل مختلفی را برای این خرید قابل توجه عنوان کرده اند که شامل ثبت سفارش ۱۰۰ میلیون دلاری برای خرید بیت کوین از سوی یک مشتری ناشناس می شود.

رمزارزهای دیگر نیز از افزایش قیمت بیت کوین بی بهره نمانده اند و نرخ اتریوم، ریپل، لایت کوین و بیت کوین کش بین ۱۰ تا ۴۵ درصد رشد داشته است.

هرچند برخی تحلیلگران مدعی ساختگی بودن بسیاری از معاملات بیت کوین شده اند اما در سمت دیگر بازار پیش بینی هایی مبنی بر رشد چشمگیر قیمت رمزارزها شنیده می شود تا جایی که «تیم دریپر» میلیاردر آمریکایی و سرمایه گذار برجسته حوزه رمزارز به تازگی اعلام کرده که قیمت بیت کوین سرانجام به رقم باورنکردنی ۴ میلیون دلار خواهد رسید.

مجتمع کامپیوتر پایتخت

اگر شما هم اهل فن هستی و نظری در این خصوص داری همین الان یک فنجون قهوه تو دستته اهل تکنولوژی هستی یک ایرانی هستی از پراید بدت میاد حداقل یک بار به مجتمع کامپیوتر پایتخت اومدی اعتقاد داری ۲+۲=۴ میشه از اون کلش بازها هستی اعتقاد داری اول مرغ بوده بعد تخم مرغ پیاده روی رو دوست داری اهل دل هستی جوراب رنگی رو بیشتر دوست داری نشستی همه اش رو بخونی هنوز خرید حضوری رو به آنلاین ترجیح میدی پینت بال دوست داری فکر میکنی دلار باید ۱۰۰۰ تومن باشه رنگ صورتی چرک رو درک نمی‌کنی فکر میکنی میدونی چرا ۴۲؟ فکر میکنی باحالی و خیلی عشقی نظری داری که فکر میکنی باید مطرح بشه معتقدی استیک خوشمزه تره به سیاست کاری نداری منتظری این ها تموم بشه الان داری میخندی برف و بارون رو خیلی دوست داری میدونی صدای روباه چطوریه نگاه متفاوتی به مسائل داری در خصوص موضوع این خبر یک خط برای ما بنویس ;)

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.