اسپینر هوشمند به زودی عرضه می شود

اسپینر هوشمند به زودی عرضه می شود

اسباب بازی‌های فیجت اسپینر(Spinner Fidget) این روزها حسابی گل کرده‌اند و احتمالا در آینده نیز بیشتر از امروز سرگرم کننده خواهند شد.

شرکتی به نام BlueSpin در کشور ایتالیا تصمیم گرفته است تا با کمک سازمان سرمایه گذاری جمعی Indiegogo، یک کمپین برای حمایت از اولین فیجت اسپینر بلوتوثی دنیا راه اندازی کند.
این وسیله با اتصال به گوشی هوشمند کاربر می تواند سرعت چرخش اسپینر و تعداد چرخش‌ها را بسنجد و حتی حقه‌هایی که کاربر انجام می‌دهد را نیز شناسایی می‌کند. تمام این اطلاعات در برنامه مخصوص این وسیله ذخیره خواهد شد و کاربر حتی می‌تواند از همین طریق نحوه عملکرد دیگران در استفاده از اسپینرها را مشاهده کند. جالب‌ترین قابلیت این محصول، امکان رقابت با دوستان و حتی دیگر کاربران است. کاربر حتی می تواند با دیگران چت کند و یا با رقیب خود ارتباط برقرار کند.
کمپین معرفی این محصول قرار است تا ماه اینده آغاز شود و تا شهریور ماه، ارسال محصولات به مشتریان آغاز خواهد شد.اسپینر BlueSpin قرار است با قیمت 49 دلار عرضه شود و هزینه ارسال آن به سرتاسر دنیا رایگان است. این اسپینر به دستگاه‌هایی با اندروید 4.3 JB و یا بالاتر قابل اتصال است و مجهز به باتری قابل تعویض است که طبق ادعای شرکت سازنده، تا یک سال عمر دارد.

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.