آخرین سری فورد فوکوس RS، بهزودی عرضه می شود

آخرین سری فورد فوکوس RS، بهزودی عرضه می شود

ابتدا اشاره کنیم که شرکت فورد، ویژگی های استانداردی را برای این هاچ‌بک در نظر گرفته است .

آخرین مدل RS، برای کنترل بهتر گشتاور در شرایط چسبندگی کم جاده؛ به فناوری قفل دیفرانسیل مکانیکی از برند کواِیف (Quaife) مجهز شده است.

همچنین نسل آخر فورد فوکوس RS دیفرانسیل ضد لغزش و ظاهری متفاوت از مدل‌های قبلی خواهد داشت و اما  فورد فوکوس RS علاوه بر رنگ آبی نیتروی قبلی با رنگ جدید قرمز مسابقه‌ای نیز عرضه می‌شود؛ سایر گزینه‌های ظاهری مثل سقف صاف مشکی، اسپویلر و سرپوش آینه‌ها باعث ایجاد تمایز بین مدل‌های محدود شده و مدل‌ معمولی فورد فوکوس RS می‌شود.

فورد لوگوی RS را روی قسمت‌های مختلف بدنه اضافه کرده و از رینگ‌های رنگ شده‌ی آلیاژی در سایز ۱۹ اینچ، همراه با حروف RS در وسط استفاده کرده است. در مورد فضای داخلی این خودرو هم اطلاع داشته باشید که  از پوشش فیبر کربن برای دستگیره‌های در، اهرم ترمز دستی و اطراف ابزار سنجش توربو بوست بهره گرفته است.

پکیج استانداردی هم با نام RS2 شامل صندلی‌های ریکارو، گرمکن‌های صندلی،‌ فرمان مجهز به گرم‌کن داخلی و سیستم ناوبری با کنترل صوتی وجود دارد. از مشخصات فنی این خودرو می توان  به موتور ۴ سیلندر و ۲.۳ لیتری توربوشارژ قدرت ۳۵۰ اسب بخار و گشتاور ۴۷۵ نیوتن‌متر اشاره کرد.

0 پاسخ

با نوشتن نظر خود بخشی از این گفتگو شوید

تمایل دارید شما هم در این بحث تبادل نظر داشته باشید؟
لطفا ما رو از نظرات و دانسته های خودتون درباره‌ی این مطلب مطلع کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.